امروز هویت انقلابی مردم ایران به همه دنیا صادر شده است

وزیر کشور گفت: امروز هویت انقلابی مردم ایران به همه دنیا صادر شده است و مردم ما الهام بخش مردم دنیا هستند.

وحیدی در مراسم راهپیمایی یوم الله 22 بهمن  در استان البرز گفت: امروز مقتدرترین،مستقل ترین و آزاد ترین مردم در جهان هستیم و هیچ ملتی به قدرت و آزادگی ملت ما  نیست.

وحیدی  افزود: انقلاب اسلامی ما انقلاب الهی با سبقه مردمی بود انقلابی که تاریکترین بخش تاریخ ایران ما را که دوران منحوس پهلوی بود پایان داد .

وی  ادامه داد: دوران رژیم فاسد پهلوی دوران وابستگی مطلق بود که حتی کارگزاران ارشدکشور نیز وابسته به رژیم های غربی بودند کسانی که سال های  سال  کشور را به عقب راندند .
وحیدی بیان کرد: این رژیم  آن چنان کشور را  وابسته کرده بود که  چیزی از  هویت ملی کشور، صنعت کشاورزی و پزشکی  باقی نمانده بود.
وزیر کشور گفت:یک سوم  پزشکان  ما  پزشکان درجه دوم و سوم کشورهای همسایه بودند پنجاه درصد مردم زیر خط فقر قرار داشتند و روستاهای ما برق  گاز و راه نداشت.
وی گفت: در آن رژیم فاسد هویت اسلامی را نفی می کردند و هویت ملی را با هویت غربی آغشته کرده بودند.بخش های  متعددی  از  کشور را بخشیدند.

وحیدی افزود: رژیم شکنجه گری  که مردم عادی به صرف  داشتن  رساله  حضرت امام  خمینی ره  باید  زندانی  و شکنجه می شدند  آن چنان اختناق برپا بود  که تمام  دارایی ها به نفع  خودشان ضبط  می کردند.
 وی  ادامه  داد: تمام  رژیم های  مستکبر دنیا حامی  این رژیم بودند  این رژیم  به دست  حضرت روح الله  و به مدد مردم پایدار ایران بزرگ  سرنگون شد  .
رژیمی  که مورد حمایت شرق و غرب و تا بن دندان مسلح بود با اراده الهی با رهبری  حضرت  امام  خمینی ره   و  پایداری مردم سقوط  کرد  و نظام  مقدس جمهوری  اسلامی  متولد  شد.
نظامی  که در چهل  و  پنج سال  بعد از انقلاب  همواره  مورد  شدیدترین  هجمه های  نظامی  تروریستی سیاسی  اقتصادی و فرهنگی بوده است  تمام  این  توطئه ها  به  مدد قدرت  مردم رهبری  حضرت امام ره و مقام معظم رهبری  ناکام ماند.

مردم هیچ وقت تحت تاثیر فشارهای ظالمانه دشمنان تسلیم نخواهند شد

 

وی افزود: امروز تمام دنیا بسیج شده تا مردم ما در این انتخابات حماسه آفرینی نکند، این در حالی است که انقلاب ما از همان روزهای ابتدایی پیروزی خود با وجود اینکه مردم عاشق امام(ره) و گوش به فرمان ایشان بودند، اما امام(ره) تاکید داشتند که باید انتخابات برگزار شود.
وی اظهار داشت: در طول این چند سال شاهد برگزاری چندین دوره انتخابات و حضور بی نظیر مردم بودیم؛ حضوری گسترده بر خلاف آنچه در کشورهای مدعی دموکراسی که با تبلیغاتی دروغین به دنبال رسیدن به اهداف خود بوده و هستند می گذرد.
وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ما همچنان پویا و بالنده است، گفت: چرا که مردم ما در صحنه های مختلف حضور داشته و دارند و همین مردم سالاری دینی انقلاب را حفظ کرده و خواهد کرد.
وحیدی با اشاره به اینکه در ۱۱ اسفند ۱۴۰۲، شاهد حضور میلیونی مردم در پای صندوق های رای خواهیم بود گفت: این در حالی است که مردم ما در این روز حماسه ای به پا کرده و ایران قوی را بار دیگر به دنیا نشان خواهند داد که تمام دنیا انگشت به دهان خواهد شد.
وزیر کشور افزود: مردم هیچ وقت تحت تاثیر فشارهای ظالمانه دشمنان تسلیم نخواهند شد و دشمنان تسلیم شدن این ملت را به گور خواهند برد.

دستاوردهای ایران پس از پیروزی انقلابی اسلامی

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به شگفتی سازی ایران در بخش های مختلف با وجود تحریم ها و فشارها بیان داشت: در تولید فولاد و سیما ایران جزء ۱۰ کشور اول دنیا در کشف ذخایر مس در ردیف کشورهای برتر، در رشد شتاب علمی در ردیف کشورهای اول دنیا و در رشد علمی به شکل مطلق در منطقه اول است.
وحیدی با اشاره به دیگر دستاوردهای ایران پس از پیروزی انقلابی اسلامی، اظهارکرد: ایران امروز در سلول های بنیادی و زیست فناوری در جایگاه های برتر دنیا رسیده و در خصوص دانش هسته ای نیز جز کشورهای پیشرفته قرار داریم.
وحیدی با بیان اینکه ایران در دانش فضایی نیز جز ۱۰ کشور اول دنیا است گفت: از تولید ماهواره گرفته تا پرتاب و قرار گرفتن آنها در مدار جز کشورهای برتر دنیا هستیم.
وی با اشاره به اینکه در حوزه صنایع دفاعی نیز امروز تبدیل به یک تولید کننده شده و همه چیز را خودمان تولید می کنیم، افزود: در این بخش هر آنچه که نیاز داریم را تولید می کنیم این در حالی است که در دورانی به تعبیر مقام معظم رهبری حتی یک سیم خاردار نداشتیم.
وزیر کشور ادامه داد: اما امروز به نقطه ای رسیدیم که کشورمان در خصوص بازدارندگی های دفاعی در یک نقطه پایدار رسیده است.
وحیدی با اشاره به دستاوردهای ایران در حوزه پزشکی پس از پیروزی انقلاب اسلامی گفت: پیشرفت های ایران در این حوزه به گونه ای بوده که نه تنها در کشور خودمان بلکه به دیگر کشورها نیز می تواند خدمات رسانی کند.
وی با بیان اینکه در حوزه صنعت نفت نیز ایران امروز ۹۰ درصد نیاز خود را در این بخش در داخل تامین و تولید می‌کند، افزود: در پروژه پارس جنوبی شاهد بودیم که سالها است قرار بود که اقداماتی از سوی برخی از کشورها صورت بگیرد اما زمانی‌که وارد نشدند متخصصان داخلی مان ورود کرده و در فاصله کوتاهی فاز نخست آن به نتیجه رسید.
وحیدی با اشاره به اینکه ایران از نظر اقتصادی جزء ۲۰ اقتصاد برتر دنیا است، افزود: این در حالی است که با وجود تحریم و فشارها در بخش هایی از جمله صنعت و کشاورزی به خودکفایی رسیدیم.
وی ادامه داد: این موفقیت ها را در عرصه اقتصاد در حالی شاهد هستیم که در دوران رژیم منحوس شاه اقتصاد ما از هم پاشیده بود اما با پیروزی انقلاب شاهد بازیابی این بخش بودیم.


وزیر کشور در ادامه به جنایت های رژیم صهیونیستی در غزه و سکوت کشورهای استکباری در برابر این جنایت ها اشاره کرد و گفت: امروز هویت ملت ایران به تمام دنیا صادر و این انقلاب و ملت، الهام بخش دیگر کشورها و جنبش های ضد استکباری شده است و از ملت و رهبری انقلاب ما الهام می گیرند.
وحیدی افزود: استکباری که امروز ظلم می‌کند همان آمریکای جنایتکار، انگلیس، رژیم صهیونیستی و همکارانشان هستند که گذشته ایی بسیار تاریک داشته و دست هایشان در خون های بسیاری آلوده است؛ از جمله آمریکا که بیش از یک میلیون نفر از مردم عراق و افغانستان را به مرگ کشاند و هر جایی که نامی‌از ناامنی و جنایت است نام آمریکا و رژیم صهیونیستی که امروز فجایع زیادی را در فلسطین و غزه رقم زدند به گوش می خورد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.