جایگاه سوخت رامشار در مسیر زاهدان - میرجاوه بهره‌برداری شد

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان گفت: جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی «رامشار» در مسیر زاهدان - میرجاوه به مناسبت گرامی‌داشت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی به بهره برداری رسید.

قربانعلی مردانی بیان کرد: جایگاه اختصاصی رامشار در راستای توسعه خدمات دولت به مردم و افزایش زیرساخت‌ها و سوخت رسانی مطلوب با مشارکت و سرمایه گذاری بخش خصوصی ساخته شده و ۲ فرآورده بنزین و نفت‌گاز ارائه می‌کند.

وی افزود: جایگاه اختصاصی رامشار ۲ منظوره، دارای ۲ سکوی مستقل برای ارائه بنزین و نفت‌گاز است و در مجموع دارای هشت نازل و ظرفیت ذخیره سازی ۱۵۰ هزار لیتر بوده که تمامی استانداردهای لازم از جمله طرح کهاب (طرح جمع آوری بخارات بنزین ) و سامانه‌های نظارتی همچون دوربین‌های مداربسته و دوربین پلاک خوان در این جایگاه اجرا شده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان با بیان اینکه ساخت این جایگاه در قالب مجتمع خدمات رفاهی صورت گرفته، گفت: این مجتمع ۱۴ هزار متر مربع وسعت دارد و زیربنای جایگاه عرضه سوخت آن یک‌هزار و ۵۰۰ متر مربع است.

وی از اشتغالزایی مستقیم ۴۰ نفر اشتغالزایی در جایگاه اختصاصی رامشار خبر داد و اظهار کرد: با افتتاح این جایگاه و پنج جایگاه آماده افتتاح دیگر که تا پایان سالجاری در منطقه زاهدان بهره برداری خواهد شد، وضعیت سوخت رسانی در سطح مطلوب تری قرار خواهد گرفت.

مردانی، افتتاح این جایگاه را از دستاوردهای دولت جهت خدمت به مردم عنوان کرد و ضمن قدردانی از سرمایه گذار و متولیان احداث جایگاه ادامه داد: مشارکت بخش خصوصی و سرمایه گذاری در سیستانو بلوچستان باعث رونق و آبادانی استان خواهد شد.

وی تاکید کرد: جایگاه رامشار در مسیر زاهدان میرجاوه با فاصله ۱۰ کیلومتر از شهر در قالب مجتمع خدمات رفاهی ساخته شده و از امکاناتی مانند نمازخانه، استراحتگاه، مرکز خرید، رستوران، کافی شاپ، سرویس بهداشتی و... برخوردار است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار