پروژه منازل سازمانی مهر ولایت در تیپ ۵۵ هوابرد افتتاح شد

همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر ۵۳ واحد از پروژه منازل مسکونی مهر ولایت تیپ ۵۵ هوابرد با حضور جانشین نیروی زمین ارتش، معاون مهندسی نیروی زمینی، فرماندهان و مسئولان استانی و خانواده‌های کارکنان افتتاح شد.

همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر ۵۳ واحد از پروژه منازل سازمانی ۱۵۵ واحدی مهر ولایت تیپ ۵۵ هوابرد با حضور امیر سرتیپ نعمتی جانشین نیروی زمین ارتش، امیر ارجمندی معاون مهندسی نیروی زمینی، فرماندهان و مسئولین استانی و خانواده‌های کارکنان افتتاح شد. 

در این مراسم امیر سرتیپ نعمتی ضمن گرامیداشت سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اظهار داشت: در نظام جمهوری اسلامی ایران شاخص و صراط مستقیم ولایت امر مسلمین است که ما در مسیر ایشان حرکت می‌کنیم و یکی از این مسیر‌ها در نیرو‌های مسلح کمک به معیشت کارکنان است. در نیروی زمینی ارتش تمامی کار‌ها و فعالیت‌ها برابر طرح‌های سی و یک گانه لبیک پیش می‌رود و همگی این طرح‌ها برگرفته از تدابیر مقام معظم رهبری است و امروز در همین راستا ساخت منازل سازمانی برای کارکنان کمک بزرگی به معیشت آنان است.

او در ادامه افزود: در نیروی زمینی ارتش ساخت بیش از ۲۳ هزار واحد منازل مسکونی پیش بینی و طراحی شده که از سال ۱۳۹۷ تاکنون بیش از ۱۰ هزار واحد مسکونی افتتاح شده و بقیه در حال ساخت هستند. در استان فارس هم توانسته‌ایم در یک کار بی سابقه که در طول بیش از چهار دهه از پیروزی انقلاب اسلامی کم‌نظیر بوده و با وجود تحریم‌های ظالمانه، با امکانات و توان داخلی بیش از هزار واحد منزل سازمانی را طراحی کنیم که هم اکنون بسیاری از این واحد‌ها به بهره‌برداری رسیده است.

جانشین نیروی زمینی ارتش گفت: بیش از ۱۰۰ هکتار زمین هم در استان فارس در حال آماده‌سازی جهت ساخت منازل شخصی کارکنان است و همچنین در جهت تحقق شعار اصلی ارتش که همان ارتش فدای ملت است و در راستای کمک به مردم عزیز میهن با در اختیار قرار دادن زمین‌هایی که متعلق به ارتش است کمک شایان توجهی را به طرح مسکن ملی کرده است. 

او در پایان ضمن تقدیر از سازمان‌ها و ادارت دولتی و استانی و تمامی کسانی که در ساخت این پروژه همکاری کردند اظهار امیدواری کرد که در آینده‌ای نه چندان دور شاهد حل مشکل منازل سازمانی و شخصی همه کارکنان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران باشیم. 

در پایان این مراسم لوح تقدیر و هدایای فرمانده نیروی زمینی ارتش به جمعی از مسئولین استان فارس که در ساخت و تکمیل پروژه همکاری کردند اهداء شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار