شهریاری:

کاهش سهمیه بنزین برای استان سیستان و بلوچستان منصفانه نیست

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی گفت:تصمیمی که دولت درخصوص کاهش سهمیه بنزین اتخاذ کرد، متأسفانه در استان سیستان و بلوچستان که وسعت آن به اندازه چند استان کشور است، مشکلاتی ایجاد کرده است.

شهریاری  نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت:تصمیمی که دولت درخصوص کاهش سهمیه بنزین اتخاذ کرد، متأسفانه در استان سیستان و بلوچستان که وسعت آن به اندازه چند استان کشور است، مشکلاتی ایجاد کرده است.

وی افزود: تعداد زیادی از مردم استان به خصوص جوانان به دلیل بیکاری به کار مسافرکشی مشغول هستند، کاهش سوخت برای معلمین و افرادی که مسافت زیادی را برای رسیدن به روستا باید طی کنند، مشکلاتی زیادی را ایجاد کرده است.

وی گفت: از رئیس جمهور درخواست کرده ام که دستور دهند این مصوبه لغو شود و مشکلات را از سر راه مردم در بعضی از استان‌ها به خصوص استان‌های پهناور سیستان و بلوچستان بردارند.

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در رابطه با تعرفه های پزشکی گفت: عدم رضایتمندی گروه‌های مختلف جامعه پزشکی از تعرفه‌ها را یکی از مشکلات حوزه سلامت است.

شهریاری افزود: منظور از واقعی شدن تعرفه‌های پزشکی، افزایش پرداختی از جیب مردم نیست و نباید در این شرایط بد اقتصادی مشکلات مردم را دوچندان کرد؛ بلکه بیمه‌ها باید هزینه آن را پرداخت کنند.

شهریاری همچنین به اختصاص دستگاه های پیشرفته بیمارستانی  از سوی وزارت بهداشت به بیمارستان های استان اشاره کردو گفت: در این موضوع بدلیل پهناور بودن و نیازمندی بیمارستان های استان به این  دستگاه های فوق پیشرفته وزارت بهداشت با پیگیری های اینجان استان سیستان وبلوچستان را ویژه دیده است.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاران در خصوص حوزه سیستان نیز گفت: حوزه سیستان نمایندگاه خودش را دادرد و من هم برای رعایت احترام در حوزه  کاری دیگر همکاران در حوزه سیستان دخالتی ندارم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار