وزیر خارجه آلمان: حمله به رفح یک «فاجعه» خواهد بود

وزیر خارجه آلمان می‌گوید حمله ارتش رژیم صهیونیستی به شهر رفح که ۱.۳ میلیون نفر در آن پناه گرفته‌اند، فاجعه‌بار خواهد بود. 

آنالنا بائربوک، وزیر امور خارجه آلمان نسبت به هرگونه تهاجم نظامی رژیم صهیونیستی به شهر رفح در جنوب غزه هشدار داد و گفت: «میزان نیازمندی مردم در رفح در حال حاضر باور نکردنی است. ۱.۳ میلیون نفر در یک فضای بسیار کوچک به دنبال محافظت از خود در برابر درگیری هستند». 

به گزارش الجزیره، وی در ادامه گفت: «حمله ارتش اسرائیل به رفح یک فاجعه انسانی خواهد بود. مردم غزه نمی‌توانند در هوا ناپدید شوند».

گفتنی است، شهر رفح در جنوب غزه قرار دارد و همزمان با بمباران هوایی شمال غزه، تعداد بسیار زیادی از ساکنان این نوار محاصره شده در آن پناه گرفتند. با این حال رژیم صهیونیستی روز پنجشنبه آمادگی خود را برای حمله به این شهر اعلام کرد.

تعداد زیادی از مقامات غزه و همچنین مقامات سازمان‌های بشردوستانه نسبت به این اقدام جنایتکارانه هشدار داده‌اند.شهردار رفح می‌گوید حمله به این شهر «حمام خون» به راه خواهد انداخت.

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا نیز با اشاره به سکونت ۱.۴ میلیون فلسطینی در رفح گفت اقدام اسرائیل برای حمله به این شهر «تبعات فاجعه‌باری» خواهد داشت.

برچسب ها: نوار غزه ، شهر رفح ، آلمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۹ ۲۲ بهمن ۱۴۰۲
تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیر انسانی اسرائیل جنایتکار از 15 مهرماه تاکنون در جنگ غزه ثابت کرد و نشان داد که جنگ رژیم کودک کش صهیونیستی با مردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه غزه بوده است و نه جنگ با حماس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۶ ۲۲ بهمن ۱۴۰۲
تجاوز مجدد ارتش رژیم اسرائیل به جنوب لبنان+ فیلم
جنگنده‌های ارتش رژیم اشغالگر قدس امروز اطراف شهرک الناقوره و منطقه اللبونه در جنوب لبنان را بمباران کردند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۷ ۲۲ بهمن ۱۴۰۲
الکی میگه منظورش اینه که حمله کنند آلمان نازی هم کم از صهیونیستها ندارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۸ ۲۱ بهمن ۱۴۰۲
مرگ یکبار، شیون یک بار! بزنید اسرائیل رو
اینها دست از منابع نفتی غزه برنمیدارن، همونطور که قبلا گفتن تا دوسال هم ممکنه طول بکشه این جنگ! اینقده میکشن مردم رو یا کلا بمیرن یا کوچ اجباری کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۲ ۲۱ بهمن ۱۴۰۲
شمار شهدای غزه به ۲۸ هزار نفر نزدیک شد که از آغاز تجاوزات رژیم اشغالگر از ۷ اکتبر تا به امروز، ۲۷۹۴۷ فلسطینی شهید و ۶۷۴۵۹ نفر دیگر هم مجروح شده‌اند. جان بیش از ۱۰ هزار آواره فلسطینی به خاطر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیر انسانی اسرائیل جنایتکار و آمریکا جنایتکار در جنوب نوار غزه به خطر افتاده است
آخرین اخبار