بهره‌برداری ۷۶ واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد در سمنان

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان از بهره‌برداری ۷۶ واحد مسکونی در دهه فجر امسال و آغاز ساخت ۶۰ واحد مسکونی برای مددجویان این استان و تکمیل آن تا دهه فجر سال آینده خبر داد.

محمدحسین ذوالفقاری مدیرکل کمیته امداد استان سمنان از بهره‌برداری ۷۶ واحد مسکونی در دهه فجر سال جاری و آغاز ساخت ۶۰ واحد مسکونی برای مددجویان این استان و تکمیل آن تا دهه فجر سال آینده خبر داد.

وی اضافه کرد: ۱۰ نیروگاه پنج کیلوواتی برق خورشیدی مددجویان کمیته امداد استان سمنان در دهه فجر امسال وارد مدار برق شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان از جذب ۴۰ میلیارد تومان اعتبارات ارزان‌قیمت در قالب تسهیلات به نیازمندان خبر داد و گفت: در ایام‌الله دهه فجر از بیش از ۱۰۰ خانواده تحت حمایت کمیته امداد با حضور مسؤولان تفقد و دلجویی صورت گرفت.

ذوالفقاری از پرداخت شهریه ترم بهمن‌ماه ۵۳۰ دانشجوی تحت حمایت کمیته امداد خبر داد و گفت: ۲۰۰ آبگرمکن گازی در مناطقی که به‌تازگی گازرسانی شده است، در این ایام فرخنده توزیع شد.

وی با اشاره به ارتباط مؤثر و خوب بانک‌های عامل با کمیته امداد با هدف ایجاد اشتغال برای گروه هدف، خاطرنشان کرد: ۴۵ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی برای ایجاد فرصت‌های شغلی جدید برای مددجویان استان سمنان تا پایان سال جاری جذب شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار