سفر دو گروه از دندانپزشکان جهادی به استان کرمانشاه

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه از سفر دو گروه از دندانپزشکان جهادی به استان خبر داد و گفت : این گروه‌های جهادی به بیش از ۴۰۰ مددجوی بهزیستی در استان خدمات ارائه کردند.

بهزاد شهبازی مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه با اشاره به سفر ۳۰ دندانپزشک از استان تهران به کرمانشاه، گفت : این دندانپزشکان در قالب دو گروه جهادی «رهروان مهدوی» و «منادیان رحمت» به مناسب ایام مبارک دهه فجر به استان سفر داشتند.

وی افزود: این سفر سه روزه بود و دندانپزشکان حاضر طی روز‌های ۱۹ تا ۲۱ بهمن خدمات‌رسانی به مددجویان را انجام دادند.

وی خاطرنشان کرد: در مدت زمان فعالیت این دو تیم جهادی، حدود ۱۰ دندانپزشک کرمانشاهی هم در استان به آن‌ها اضافه شده و همراه با هم خدمات رسانی به مددجویان بهزیستی را انجام دادند.

شهبازی گفت: این دندانپزشکان جهادی در مدت سفر سه روزه خود به استان در شهر کرمانشاه مستقر بوده و به بیش از ۴۰۰ مددجوی بهزیستی خدمات‌رسانی داشتند.

وی افزود: این خدمات شامل عصب‌کشی، پر کردن دندان، جرم‌گیری، کشیدن دندان و ... بود که تمام مواد اولیه، تجهیزات و وسایل هم توسط همین تیم‌های جهادی تامین شده و به استان آورده شده بود.

شهبازی با اشاره به قیمت بالای خدمات دندانپزشکی گفت: ارزش خدمات این دندانپزشکان طی این سه روز بیش از ۱.۲ میلیارد تومان برآورد شده است.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه با قدردانی از این ۴۰ دندانپزشک جهادی و خیر گفت: از این تیم‌های جهادی قول گرفته‌ایم که سفر دیگری به استان کرمانشاه داشته باشند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار