عرضه میوه شب عید در تهران از ۱۰ اسفندماه آغاز می‌شود

سرپرست سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران از عرضه تدریجی میوه شب عید از دهم اسفندماه در سطح میادین میوه و تره‌بار شهر تهران خبر داد.

مهدی بختیاری‌زاده در حاشیه آیین بهره‌برداری از ۲۲ بازار میوه و تره‌بار شهرداری تهران در جمع خبرنگاران در خصوص راه‌اندازی آزمایشگاه پایش سموم میوه و سبزیجات سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران اظهار کرد: در خصوص این آزمایشگاه و کنترل کیفیت اقدامات لازم از حدود یک سال قبل در سازمان میوه و تره‌بار آغاز شده، اما موانعی در حوزه اخذ مجوز‌ها و تاییدیه‌های سازمان‌های مختلف ایجاد شده است.

وی اضافه کرد: باید استاندارد‌های لازم از طریق اخذ مجوز‌ها محقق شود تا در ادامه راه با مشکل مواجه نشویم لذا در حال حاضر پیگیر دریافت این مجوز‌ها و راه‌اندازی این آزمایشگاه هستیم. در همین راستا تجهیزات لازم درخواست خریدش داده شده، برای راه‌اندازی مکان آزمایشگاه طراحی مناسب انجام و کار‌های عمرانی نیز در حال انجام است لذا امیدواریم در سال آینده شاهد راه‌اندازی این آزمایشگاه باشیم.

سرپرست سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران در خصوص تامین اقلام مورد نیاز شهروندان برای ایام پایانی سال گفت: در مورد مواد پروتئینی با توافقاتی که انجام شده میزان عرضه در حال حاضر افزایش پیدا کرده و قطعا در نوروز نیز این روند ادامه پیدا خواهد کرد و به حد کافی عرضه انجام خواهد شد. در مورد میوه نیز خرید‌های لازم انجام و ذخیره‌سازی صورت گرفته و از دهم اسفندماه به تدریج این میوه‌ها در سطح میادین میوه و تره‌بار عرضه خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۴ ۲۱ بهمن ۱۴۰۲
از ده اسفند کی میوه عید می‌خره که تو بفروشی
فقط سردخانه ها جا نداره یا قراره جیب عده ای باز پر بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۳ ۲۱ بهمن ۱۴۰۲
میوه شب عید را عرضه نکنید بهتره .بدتر باعث گرانی وتورم شدید می شوید دولتی ها دست نگه دارید مردم میوه دولتی نخوان کیو باید ببینند الان پرتغال ۱۲تومان هست آنوقت دولت قیمت۲۰هزار اعلام می کنه دوبرابر
آخرین اخبار