استاندار سیستان و بلوچستان:

دشمن در جنگ شناختی از ابزار رسانه و فضای مجازی برای هدایت ذهن‌ها استفاده می‌کند

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: امروز ما با دشمن در یک جنگ ترکیبی قرار داریم که بخشی از آن شناختی هست و دشمن در آن با ابزار رسانه و فضای مجازی در حال تولید محتوا برای اشغال و هدایت ذهن‌ها است.

 محمد کرمیدر آیین افتتاح همزمان ۲۰۰ کانال تلویزیونی تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی که در سیمای سیستان و بلوچستان برگزار شد، اظهار کرد: در حوزه رسانه دائماً نیازمند نوآوری و تغییر هستیم چرا که این موضوع بسیار اثرگذار است.

وی افزود: رسالت صدا و سیما رسالت سنگینی است که برای برقراری عدالت تبلیغاتی انتخابات در حال انجام است.

استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها همواره علیه ایران اسلامی از هیچ تلاشی فروگذار نیستند، تصریح کرد: صهیونیست‌ها به صراحت اقرار می‌کنند که اگر در منطقه اتفاقاتی در حال وقوع است و ملت عزیز فلسطین و مردم غزه با مقاومت ایستاده‌اند، ریشه استکبار ستیزی جمهوری اسلامی است و باید مورد هدف قرار گیرد.

وی ادامه داد: دشمنان با شیوه‌ها و روش‌های مختلف در تلاشند تا یأس و ناامیدی میان مردم به وجود بیاورند و از این طریق اراده‌ها را تضعیف کنند.

کرمی خاطرنشان کرد: نظام ما نظام اسلامی است و ما برای اجرای احکام الهی آمده‌ایم که این مسوولیت سنگینی است چرا که آن را در ادامه حرکت انبیا می‌دانیم بنابراین آن‌ها به دنبال انحراف هستند.

وی افزود: آن‌ها اهداف ما را هدف قرار داده‌اند. بر همین اساس مجموعه‌های رسانه‌ای و فرهنگی مسوولیت سنگینی در زمینه تولید محتوا بر عهده دارند.

استاندار سیستان و بلوچستان تاکید کرد: ما نباید در موضع پدافند باشیم تا آن‌ها دائماً به ما هجوم بیاورند و ما پدافند داشته باشیم بلکه ما باید با این همه مبانی نظری قوی علیه آن‌ها هجوم داشته باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار