۳۲ طرح در بیرجند افتتاح شد/ تملک اراضی طالقانی بیرجند جهت تعریض خیابان و احداث پارکینگ

شهردار بیرجند از افتتاح ۳۲ طرح شهرداری بیرجند و تملک اراضی خیابان طالقانی بیرجند جهت تعریض و احداث پارکینگ خبر داد.

بهترین شهردار بیرجند در جشن بزرگ انقلاب و آیین رونمایی از طرح‌های قابل افتتاح شهرداری بیرجند با اشاره به افتتاح ۳۲ طرح شاخص شهرداری بیرجند با اعتبار هزار و ۳۵۰ میلیارد ریال گفت: جداسازی آب شرب از فضای سبز در بیرجند با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال انجام شده که با این اقدام ۳۰۰ میلیون مترمکعب در زمینه آب شرب مردم صرفه جویی شده است.

او افزود: خرید سرور‌های پیشرفته و ارتقای نرم افزار شهرسازی با اعتبار ۱۱۰ میلیارد ریال، خرید یک دستگاه فینیشتر آسفالت و یک دستگاه قیرپاش با اعتبار ۹۰ میلیارد ریال، تملک املاک واقع در خیابان طالقانی جهت تعریض و احداث پارکینگ با اعتبار ۱۷۰ میلیارد ریال و پیاده‌روسازی جهت زیباسازی و روان سازی عبور و مرور خیابان ۱۷ شهریور با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال از طرح‌های افتتاحی شهرداری در دهه فجر است.

بهترین از بهسازی پارک شهدای گمنام و بوستان معتمدنژاد با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال خبر داد و اظهار کرد: اجرای آسفالت و زیرسازی معابر شهر به حجم ۶۵ هزار مترمربع با اعتبار ۲۹۲ میلیارد ریال انجام شده است.


بیشتر بخوانید


شهردار بیرجند بیان کرد: راه‌اندازی پنج باب واحد تجاری در خیابان منتظری، اجرای جوی و پیاده‌رو سازی خیابان کارگران، اجرای دیوار ساحلی رودخانه شاهرود، راه‌اندازی سامانه ۱۳۷، جدول گذاری و اجرای آیلند خیابان حُر و بهسازی مرحله اول بوستان توحید بیرجند از دیگر طرح‌های شهرداری است که افتتاح شد.

او با اشاره به انتقال پادگان ارتش از داخل شهر و بازگشایی معابر آن، گفت: این موضوع آروزی ۲۰ ساله مردم شهر بود که بعد از سفر و دستور مقام معظم رهبری امروز شاهد تحقق آن هستیم.

بهترین با بیان اینکه اجرای بلوار حدفصل خیابان ارتش و شهید قرنی براساس مصوبات قانونی کمیسیون ماده پنج و شورای ترافیک استان انجام شد، تصریح کرد: این بلوار در روان سازی و حل مشکلات ترافیکی منطقه به خصوص بعد از اسکان بیش از ۱۰۰ هزار نفر جمعیت در سایت‌های طرح نهضت ملی مسکن موثر است.

برچسب ها: دهه فجر ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.