پنج روستای راسک از اینترنت پر سرعت بهره مند شدند

فرماندار راسک گفت: ۲۱ طرح عمرانی، خدماتی، اشتغالزایی در سطح این شهرستان مرزی افتتاح شد که مهمترین آنها پنج روستایی است که پس از سالها انتظار به همت دولت سیزدهم از اینترنت پر سرعت بهره مند شدند.

سلیم کدخدا اظهارکرد: افتتاح و ارتقاء پنج سایت همراه اول به نسل ۴G با حضور مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان در روستاهای ششگیم، اسلام آباد، هُنگ و قاسم آباد با اعتباری بیش از ۱۷۰ میلیارد ریال افتتاح شد.

وی بیان کرد: نخستین واحد تولیدی چینی بهداشتی جنوب سیستان و بلوچستان در شهرستان راسک با اعتباری بیش از ۹۰ میلیارد ریال توسط سرمایه گذار بخش خصوصی افتتاح و به بهره برداری رسید.

فرماندار راسک گفت: این کارگاه در فاز نخست در حال تولید محصول سنگ بهداشتی شرقی است و در آینده نزدیک سایر محصولات سنگ روشویی و گلدان وارد خط تولید خواهند شد.

وی ادامه داد: پروژه چمن مصنوعی شهر راسک از طرح های خوب برای خوشحالی جوانان است که با نگاه ویژه دولت و حمایت های شهردار، اعضای شورای شهر راسک و پارود در حال تکمیل است و این پروژه بسیار مهم و موثر تا پایان بهمن ماه این پروژه به بهره برداری می رسد.

کدخدا بیان کرد: ۱۰ پروژه شامل فضای آموزشی، توسعه شبکه برق گذر از پیک، مسکن مددجویی، مسکن روستایی و استخر ذخیره آب در بخش پیشین با اعتباری بیش از ۱۱۶ میلیارد ریال مورد افتتاح و بهره برداری قرار گرفت.

حضور در مزار شهدای وحدت و ادای احترام به مقام شامخ شهدای و خواندن فاتحه و غبار روبی و دیدار با مردم و پیگیری مطالبات و مشکلات مردم از جمله ویژه برنامه های دهه فجر در شهرستان راسک بود.

 
 

برچسب ها: دهه فجر ، فرمانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار