طارمی: بی احترامی باعث درگیری‌ام با قطری‌ها شد

مهدی طارمی مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان به درگیری‌اش با قطری‌ها بعد از پایان بازی واکنش نشان داد.

 مهدی طارمی مهاجم تیم ملی فوتبال کشورملن درباره شکست مقابل قطر در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا اظهار کرد: ما آمده بودیم که مردممان را خوشحال کنیم. تمام تلاشمان را کردیم. به جز عذرخواهی چیزی نداریم. توجیهی هم نداریم. شما هم باهوش هستید و می‌دانید چه اتفاقاتی افتاد و نمی‌خواهیم اکنون روی آن متمرکز شویم. دم همه بچه‌ها گرم که تمام تلاششان را کردند.  

او درباره اینکه چرا در پایان بازی به سمت بازیکنان قطری دوید و درگیری پیش آمد، گفت: این مسائل حاشیه است. در فوتبال برد و باخت است و ما به آن‌ها تبریک گفتیم، اما اینکه بخواهند بی احترامی کنند، نمی‌شود. به احترام تمام ایرانی‌ها باید یک حرکتی می‌کردم. فوتبال برد و باخت دارد و یک سمتش شادی و غم است، اما در نهایت احترام می‌ماند. فکر می‌کنم به مردم ایران بی احترامی شد و به همین خاطر واکنش نشان دادم.

طارمی درباره اینکه تیم ملی به قهرمانی در این دوره از جام ملت‌های آسیا خیلی نزدیک بود، گفت: همه چیز را شما می‌دانید و مردم هم باهوش هستند و می‌دانند چه اتفاقاتی می‌توانست رقم بخورد. به خاطر همین هم همه ناراحت هستند. ما پتانسیل این را داشتیم که قهرمان شویم، اما امروز چرخ فوتبال برای ما نچرخید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۶ ۱۹ بهمن ۱۴۰۲
بازی با تیم های عربی همیشه جز بی احترامی و دردسر و بد بازی کردن چیزی عاید ما نشده است..عربها به خاطر اون عقده حقارتی که در مورد ایران دارند. عمدا با بد اخلاقی و بازی ناجوانمردانه کردن تیم های ایران را از مسابقات حذف می‌کنند.
Iran (Islamic Republic of)
سردار
۱۸:۵۱ ۱۹ بهمن ۱۴۰۲
آخرش چی،نباید یه روانشناس حرفه ای بالاسر این تیم باشه تا بچه ها رو راهنمایی کنه که تو دامهای کثیف عربهای منطقه نیفتن.البته دیشب واقعاً بدشانس بودیم،وقتی نمیره تو گل دیگه باید چکار کرد.دم بچه ها گرم انصافاً کم نگذاشتن.بعضیا از دایره انصاف و اخلاق خارج نشوند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۱ ۱۹ بهمن ۱۴۰۲
دمت گرم سالار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۴ ۱۹ بهمن ۱۴۰۲
آقای طارمی تمام حرفهای شما متین ولی خداییش مهاجم قطری بنام عفیف از تمام مهاجمان ما بهتر بود و در تمام مسابقات عملکرد یکسان و خوبی داشت . فقط عمده هنر شما دایم زدن در محوطه جریمه و فریب داور است . اگر چرخ فوتبال برای تیم ما نچرخید ظاهراً برای شما تا به حال خوب چرخیده .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۸ ۱۹ بهمن ۱۴۰۲
طارمی عامل اصلی باخت ایران . تیم از اول ده نفری بازی کرد طارمی نباید به زمین می آمد .
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۷:۱۲ ۱۹ بهمن ۱۴۰۲
طارمی اصلا به درد تیم ملی نمی خورد ونه خواهد خورد.
بازیکنی را که اینقدر باد کنند می شود این.
Iran (Islamic Republic of)
روجا
۰۷:۱۱ ۱۹ بهمن ۱۴۰۲
بجای لات بازی و اوباشگری و حمله به تماشگران قطری بهتر نبود در زمین بهتر بازی می کردید یا وقتی دیدید که در زLین موثر نیستید از قلعه نوعی می خواستید تا شما را تعویض کند.!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۵ ۱۹ بهمن ۱۴۰۲
چه ابروریزی راه انداخت احساس شرم کردم‌
آخرین اخبار