میز خدمت ادارات در مسجد امام حسین کوهبنان برگزار شد

همزمان با دهه فجر، میز خدمت ادارات در مسجد امام حسین (ع) کوهبنان برگزار شد.

همزمان با دهه فجر، میز خدمت ادارات کوهبنان با حضور  برخی از مسئولان شهرستان در مسجد امام حسین (ع) کوهبنان برگزار شد.

حجت الاسلام حسن ایزدی، امام جمعه کوهبنان گفت: از زمان تصدی شهردار جدید  بحث فضای سبز در حال پیگیری است و  در بحث فضا سازی شهر در مناسبت‌های ملی و مذهبی همکاری و همراهی اصناف؛ بازاریان و مردم ضروری است.

وی بیان داشت: مطالبه گری به شیوه درست و مناسب به نفع مردم و برای حل و فصل مشکلات و درخواست‌های مردمی است.

امام جمعه کوهبنان افزود: در بحث اشتغال باید به مدیران انگیزه بدهیم و  از وجود نخبگان و سرمایه گذاران بهره ببریم؛ البته برخی از مدیران با جدیت پیگیر اشتغال شهرستان هستند.

وی تصریح کرد: به برکت انقلاب اسلامی، وجود حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری ( مدظله العالی) شاهد وحدت در جهان اسلام هستیم.

حجت الاسلام ایزدی تاکید کرد: مردم ایران اسلامی همواره در تمام عرصه‌ها حضوری گسترده و پر رنگ داشتند و به یاری خدا در ۱۱ اسفند ماه در کنار صندوق‌های رای این حضور به اوج خود خواهد رسید؛ زیرا سردار دل‌ها بر دفاع از ولایت و حفظ نظامی اسلامی تاکید داشت.

در این نشست حاضران پیرامون جابجایی فصلی کارگران شهرداری شاغل در خیابان ها، مدیریت آب منطقه، جمع آوری مصالح ساختمانی مازاد در معابر با فعال شدن پلیس شهرداری، جمع آوری سگ‌های ولگرد، پیگیری برای راه اندازی اداره ثبت شهرستان، آسفالت معابر بر اساس عدالت، تلاش برای ایجاد اشتغال با احداث کارخانه، احداث و تکمیل جاده‌های ارتباطی کوهبنان به مرکز استان و شهرستان‌های مجاور، بازسازی شانه خاکی جاده کوهبنان به بهاباد، نظارت بر کیفیت نان، نظارت بر اصناف و بازاریان، آسفالت و آبادانی روستا‌ها از جمله دهنو قلندر، زیبا سازی و گل کاری شهر، رفع مشکل ترمینال، تعیین کرایه ماشین‌های حمل نقل بین شهری عمومی، رسیدگی به وضعیت اداره پست کوهبنان، مرمت و بازسازی برج محله و... درخواست‌های خود را مطرح کردند.

برچسب ها: میز خدمت ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۹ ۱۸ بهمن ۱۴۰۲
چه کار مهمی کردن
آخرین اخبار