فروش ۵۸۰ هزار میلیارد ریال بیمه در شرکت بیمه ایران

مدیرعامل شرکت بیمه ایران گفت: این شرکت از ابتدای سال جاری تا ۱۳ بهمن ماه امسال ۵۸۰ هزار میلیارد ریال فروش حق بیمه داشته و همچنین بیش از ۴۰ هزار میلیارد ریال خسارت پرداخت کرده است.

حسن شریفی مدیرعامل شرکت بیمه ایران گفت: بیمه ایران روزانه هزار و ۱۰۰ میلیار ریال پرداخت حق بیمه دارد.

وی افزود: سعی ما پرداخت به موقع تعهدات به موقع تعهدات برای رضایت مردم است.

مدیرعامل شرکت بیمه ایران تصریح کرد: به دنبال این هستیم که با روش‌های مختلف و طراحی سامانه برخط و غیرحضوری تسهیل گری لازم به ذینفعان ارائه و حال مردم و فعالان اقتصادی در حوزه بیمه گری با تامین امنیت اقتصادی بهبود یابد.

وی بیان کرد: یکی از رویکرد‌های بیمه ایران برگزاری نشست‌های مستمر با جامعه هدف و بررسی مسائل و مشکلات آنان است که نشست اتاق بازرگانی بندر بوشهر نیز در همین راستا انجام شد.

مدیرعامل بیمه ایران عنوان کرد: در حوزه غیربیمه گری نیز ظرفیت‌های خاصی وجود دارد که سعی شده با استفاده از این ظرفیت به فعالان اقتصادی کمک شود.

شریفی ادامه داد: در این طرح قسمتی از حق بیمه وصول شده در استان بوشهر در شرکت سهامی بیمه ایران در خود استان سرمایه گذاری می‌شود که طرح‌های مدنظر با استفاده از ظرفیت اتاق بازرگانی مشخص خواهد شد.

وی افزود: در حوزه بیمه گری ریالی از بودجه عمومی استفاده نمی‌شود و از محل حق بیمه‌های دریافتی، پرداخت خسارت می‎‌شود.

مدیر عامل شرکت بیمه ایران ادامه داد:ما به التفاوت دریافت‌های بیمه‌ای برای سال‌های آتی و خسارت‌های غیرمترقبه سرمایه گذاری می‌شود.

شریفی ادامه داد: ضریب نفوذ بیمه در کشور اکنون قابل قبول نبوده و باید رسانه‌ها با استفاده از ظرفیت بالای خود به افزایش این ضریب کمک کنند.

وی بیان کرد: در بیمه ایران سامانه‌های برخط در حوزه پرداخت خسارت طراحی شده که خدمات موردنیاز ذیفعان را بدون نیاز به مراجعه حضوری به آنان ارائه می‌دهد.

مدیرعامل شرکت بیمه ایران عتوان کرد: در ماه‌های آینده تمام خدمات فروش و خسارت به شکل غیرحضوری ارائه خواهد شد.

شریفی افزود: شرکت بیمه ایران در استان بوشهر در حوزه اتومبیل بالای ۴۹ درصد و در حوزه درمان حدود ۱۰ درصد ارائه خدمات دارد.

وی عنوان کرد: نشست‌های راه اندازی فرصت‌های جدید سرمایه گذاری تاکنون در بیش از ۶ استان برگزار شده که دستاورد‌های بسیار خوبی به دنبال داشته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.