مدیر کل آموزش و پرورش اردبیل:

اردبیل در شناسایی و جذب بازماندگان از تحصیل از استان‌های پیشتاز است

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: استان اردبیل در شناسایی و جذب بازماندگان از تحصیل موفقیت خوبی داشته و از استان‌های پیشتاز کشور محسوب می‌شود.

کلام الله صفری در جلسه شورای آموزش و پرورش استان که با حضور معاونین وزیر آموزش و پرورش تشکیل شده بود میزان پوشش تحصیلی در این استان را ۹۸.۸ درصد اعلام کرد و گفت: استان اردبیل در شناسایی و جذب بازماندگان از تحصیل موفقیت خوبی داشته و از استان‌های پیشتاز کشور محسوب می‌شود.

او افزود: ارتقای ۱۰ پله‌ای استان اردبیل در کسب میانگین نمرات دوره متوسطه و نیز ارتقای رتبه قبولی در کنکور و کسب رتبه دوم و سوم کشوری در پروژه مهر طی دو سال اخیر، از جمله دستاورد‌های حوزه آموزش و پرورش است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل با اشاره به کمبود فضای آموزشی در مرکز استان اردبیل و نیز در شهرستان پارس آباد، خواستار رفع نیاز فضا‌های آموزشی این استان شد و اظهار کرد: استان اردبیل نیازمند احداث ۲ هزار کلاس درس جدید است.

در این جلسه از کتاب «راه موفقیت» که شامل ۱۱ دوره امتحانات نهایی بوده و برای استفاده دانش‌آموزان دوره دوم متوسطه تهیه شده، رونمایی شد.

این کتاب توسط اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل به علت تاثیر ۴۰ درصدی نمرات امتحانات نهایی در قبولی کنکور و با هدف موفقیت دانش آموزان در آزمون کنکور تهیه و در بین دانش‌آموزان توزیع شده است تا علاوه بر ارتقای کیفیت آموزشی، رتبه استان در کنکور و قبولی در امتحانات نهایی ارتقا یابد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار