حدادعادل:

افراد صالح را در شورای ائتلاف برای انتخابات مجلس به مردم معرفی می‌کنیم

رئیس شورای ائتلاف گفت: در شورای ائتلاف سعی داریم افراد صالح را انتخاب و به مردم معرفی کنیم و مردم آزادند به هر کسی که خواستند رای دهند.

غلامعلی حدادعادل، رئیس شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی در اولین گردهمایی طلاب و روحانیت که در دانشگاه رفاه برگزار شد، گفت: سال ۴۲ دانشجوی سال اول دانشگاه تهران بودم و امام تازه از تهران به قم برگشته بودند که بچه‌های انجمن اسلامی گفتند رفتیم قم خدمت امام که امام آنجا بر زوال امپراتوری عثمانی تاسف خوردند، چون مشروعیتش را از دین گرفته بود و دیگر حکومتی نبود که مشروعیتش را از دین گرفته باشد.

وی ادامه داد: در این سال‌ها غده شوم اسرائیل را در جهان اسلام کاشتند، اما به یکباره اسلام به عنوان قدرت در جهان ظهور کرد.

حدادعادل اظهار کرد: دشمنان از روز اول شروع کردند به کار کردن علیه نظام و هشت سال یک جنگ جهانی علیه ایران راه انداختند و بعد تهاجم فرهنگی راه انداختند و بعد فلج کننده‌ترین تحریم‌ها علیه ایران را به کار گرفتند.

رئیس دوره هفتم مجلس شورای اسلامی بیان کرد: به آن چیزی که در فلسطین می‌گذرد توجه کنید؛ ببینید دشمنان در غزه چه می‌کنند و آمریکا هر جا زورش برسد همان کاری که با مردم غزه می‌کند را با دیگران خواهد کرد.

وی با بیان اینکه خدا را شکر پس از امام پرچم انقلاب به دست رهبر انقلاب افتاد که خود را فانی در امام می‌بینند، تصریح کرد: امروز ما در آستانه دو انتخابات مجلس و خبرگان هستیم. این انقلاب یک انقلاب مردمی بود. انقلاب از قم مرکز روحانیت آغاز شد و عامل ارتباط امام با مردم روحانیون بودند. 

رئیس شورای ائتلاف بیان کرد: جنگ را مردم اداره کردند و از این به بعد هم باید مردمی باقی بماند. هدف دشمن این است که مردم را از انقلاب جدا کند و به این نتیجه رسیده که گلوی مردم را با تحریم فشار دهد تا مردم رودرروی انقلاب بایستند.

حدادعادل افزود: بعد از فتنه ۸۸ که موج جدید تحریم را ایجاد کردند دشمنان چند بار تلاش کردند اغتشاشات خیابانی ایجاد کنند و از یک‌سو تحریم و از یک‌سو تحریف می‌کنند.

نماینده ادوار مجلس اظهار کرد: تحریف دشمنان این است که مردم را در تحریم قرار می‌دهند بعد می‌گویند این نتیجه انقلاب شماست. دوست ندارند مردم در انتخابات پای صندوق بیایند. رهبری برای این بر مشارکت اصرار دارند، چون می‌دانند چه تاثیری در امنیت و اقتدار ملی دارد.

وی گفت: رکن اصلی از نظر اجتماعی مردم بودند و در حفظ انقلاب هم مردم بودند. نقش روحانیت دو چیز است مثل ایفای نقش در جایی که مخصوص روحانیت است و نقش مهمتر حفظ ارتباط مردم با انقلاب است.

رئیس شورای ائتلاف بیان کرد: مردم گرفتاری و مشکلات دارند و ممکن است از مدیریت امثال بنده ناراضی باشند. چکار می‌توان کرد. نمی‌شود برویم بر سر استقلال کشور با آمریکا مذاکره کنیم تا آن‌ها یک لقمه نان جلوی ما بندازند.

رئیس شورای ائتلاف تصریح کرد: باید مردم را به حضور در انتخابات تشویق کنید و باید نشان دهید پشت سر نظام هستید. از شما روحانیون خواهش دارم در هر فرصتی با مردم هستید مردم را درباره مشارکت در انتخابات دعوت کنید.

حدادعادل با بیان اینکه ایام تبلیغات انتخابات نرسیده و مجاز نیستیم تبلیغ کنیم، اظهار کرد: در شورای ائتلاف سعی داریم افراد صالح را انتخاب کنیم و به مردم معرفی کنیم و مردم آزادند به هر کسی که خواستند رای دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۸ ۲۰ بهمن ۱۴۰۲
یادمان هست که جنابعالی درمجلس بودی ودرست کار میکردی.وفشار رادیدی.کار کردن درست
دربین افرادی نادرست.که فرار کردی.فکرزبان فارسی باش نه مشکلات مردم بدبخت در کشوری غنی. خانه ازپایبست ویران است... خواجه اندرنقش ایوان است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۸ ۱۹ بهمن ۱۴۰۲
من رأی میدهم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۶ ۱۹ بهمن ۱۴۰۲
سعی دارند که افراد صالح رو معرفی کنند اما چه کنند که نمیشود.
منم سعی میکنم خوب تلاش کنم اما نمیدونم چرا نمیشه.
چون قلبا نمیخوام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۰ ۱۸ بهمن ۱۴۰۲
عالی ما به فرد کاربلد رأی میدهیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۷ ۱۷ بهمن ۱۴۰۲
کشور به افراد صالح برای پیشرفت و عدالت بیشتر نیاز دارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۶ ۱۷ بهمن ۱۴۰۲
ماشالله به شما ازبین خودتون خوبا را جدا میکنی
آخرین اخبار