به مناسبت دهه فجر

افتتاح هفت طرح درمانی در جنوب غرب خوزستان

امروز با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان غذا و دارو هفت طرح درمانی در جنوب غرب خوزستان به بهره برداری رسید.

مرکز ام آر آی بیمارستان شهید بهشتی، ساختمان غذا و دارو، خانه بهداشت مینوشهر و ساختمان مرکز بهداشت خرمشهر با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان غذا و دارو افتتاح شد.

احداث و راه‌اندازی مرکز تصویربرداری MRI بیمارستان شهید بهشتی آبادان با اعتبار هزینه شده ۱۷۵ میلیارد ریال در مساحت ۳۰۰ مترمربع، افتتاح ساختمان ستاد معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی آبادان با اعتبار ۱۹۱ میلیارد ریال و مساحت ۹۲۳ مترمربع از جمله این طرح ها است.

بازسازی ساختمان ستاد مرکز بهداشت شهرستان خرمشهر با اعتبار هزینه شده ۱۳۷ میلیارد ریال و احداث و تجهیز خانه بهداشت نعمیه محمدحسن در مینوشهر با اعتبار ۲۷.۵ میلیارد ریال و متراژ ۱۵۰ مترمربع نیز از طرح هایی بود که امروز با حضور معاون وزیر به بهره برداری رسید.

همچنین بخش سیتی اسکن بیمارستان شهید معرفی زاده شادگان با اعتبار ۵۸ میلیارد ریال و متراژ ۹۵ مترمربع راه اندازی و داروخانه شبانه‌روزی بیمارستان شهید معرفی زاده شادگان با اعتبار ۱۵ میلیارد ریالی و ۲۵۰ مترمربع مساحت احداث و راه اندازی شد. 

انبار دارو، تجهیزات و ملزومات پزشکی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی آبادان هم با اعتبار ۱۳ میلیارد ریالی از جمله طرح هایی بود که امروز در مساحت ۵۴۰ مترمربع راه اندازی شد. 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.