کاهش حمایت مردم آمریکا از رژیم صهیونیستی

روزنامه‌ای صهیونیستی اعلام کرد در پس زمینه جنایات وحشیانه رژیم اسرائیل علیه غزه، حمایت مردم آمریکا از صهیونیست‌ها رو به کاهش است.

وب سایت روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت امروز سه شنبه اعلام کرد که حمایت مردم آمریکا از رژیم صهیونیستی کاهش یافته و همچنان در حال افول است. این وب سایت فاش کرد که در ورودی دانشگاه کلمبیای آمریکا تابلویی آویزان شده است که روی آن نوشته شده است: «اسرائیل آلمان نازی جدید است».

این روزنامه صهیونیستی گفت که اگر ایتامار بن گویر، وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی موفق شود سیاست خود را به بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر این رژیم دیکته کند، صهونیست‌ها دست به خودزنی استراتژیک خواهند زد.

این در حالی است که تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه وارد صد و بیست و سومین روز خود می‌شود و تعداد شهدای غیرنظامی به بیش از ۲۷۵۰۰ نفر رسیده است. در همین حال همزمان با نامزدی جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا برای انتخابات ریاست‌جمهوری، ترس او و تیم انتخاباتی‌اش از کاهش آرای انتخاباتی در پس‌زمینه مخالفت مردم آمریکا با سیاست خارجی و حمایت مطلق او از رژیم صهیونیستی افزایش یافته است.

ماه گذشته، وال استریت ژورنال یک نظرسنجی منتشر کرد که نتایج نشان داد که ۵۳ درصد مصاحبه شوندگان معتقدند که سیاست‌های بایدن به آن‌ها آسیب رسانده است. یک نظرسنجی دیگر که توسط شبکه آمریکایی ان‌بی‌سی نیوز انجام شد نشان داد که با توجه به مکانیسمی که دولت بایدن با جنگ غزه دارد، حمایت رأی‌دهندگان از بایدن به پایین‌ترین سطح خود رسیده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار