۴۰ مدرسه در استان اصفهان، تحت تاثیر پدیده فرو نشست

 مدیر کل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: در استان اصفهان ۴۰ مدرسه شناسایی شده که تحت ثاثیر اثرات فرونشت قرار گرفته است.

 مدیر کل مدیریت بحران استانداری اصفهان در بازدید از پدیده فرونشست در شهر شاپور آبادبرخوار، طرح‌های نیمه تمام شهرداری و آثار تاریخی این شهرگفت: ۲۸ مدرسه در شهرستان‌های برخوار، اصفهان و فلاورجان تخلیه شده و اداره کل نوسازی مدارس برای بازسازی و رفع خطر بیش از ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که ۲۰۰ میلیارد تومان آن را ستاد بحران کشور مصوب کرده داده است.


منصور شیشه فروش افزود: در شهر شاپورآباد ایستگاه آتش نشانی در حال ساخت است و سال آینده به بهره برداری می‌رسد و با توجه به حوادث جاده‌ای و مخاطراتی که وجود دارد پیش بینی یک پد بالگرد انجام شده است.

او  همچنین پس از بازدید از فرونشست در شهر‌های حبیب آباد، دولت آباد، دستگرد و خورزوق، و خاکبرداری‌های غیر مجاز کارخانه‌های آجر در حاشیه در شهر سین گفت: در جلسه کارگروه کاهش آلودگی هوا، اداره کل محیط زیست استان اصفهان مکلف شد سند ساماندهی آلایندگی واحد‌های آجر را اجرا کند و قرار است کارخانه‌های آجر یا ساماندهی و یا به محل خارج از شعاع ۵۰ کیلومتر منتقل شوند.


مدیر کل مدیریت بحران استانداری اصفهان در ادامه سفر به شهرستان برخوار از طرح‌های نیمه تمام شهرداری سین، طرح انتقال و دفع آب‌های سطحی، نحوه خدمت رسانی پرسنل شهرداری، روند ساخت حرم امامزاده سید کمال الدین (ع)، بازی بومی محلی چوب و پل بازدید کرد.

چهل مدرسه در استان اصفهان، تحت تاثیر پدیده فرو نشست
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.