کشف اجناس تزئینی برنز و مس به ارزش ۳۰ میلیارد ریال

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری یک متهم و کشف اموال سرقتی شامل اجناس تزئینی برنز و مس به ارزش ۳۰ میلیارد ریال خبر داد.

سرهنگ علی قاسم پور رئیس پلیس پیشگیری پایتخت گفت: شانزدهم بهمن ماه با وقوع سرقت اموال و لوازم از داخل یکی از اماکن عمومی در محدوده خیابان "مالک اشتر" تهران، رسیدگی به موضوع سریعاً در دستور کار تیمی زبده از ماموران کلانتری ۱۰۸ نواب قرار گرفت و با توجه به اهمیت موضوع، عوامل این یگان وارد عمل شدند و ماموران با حضور در محل سرقت و بررسی تصاویر ثبت شده دوربین‌های مدار بسته موفق شدند مشخصات ظاهری سارق را به دست بیاورند.

وی افزود: ماموران پلیس با تحقیقات محلی محدوه جغرافیای جرم و استفاده از بانک اطلاعاتی مجرمان سابقه دار، متهم را شناسایی کرده و سریعا به محل اعزام شدند.

 سرهنگ قاسم پور ادامه داد: تیم عملیات کلانتری پس از کشف مخفیگاه متهم با اخذ مجوز قضایی وارد مخفیگاه متهم شده و در یک عملیات ضربتی متهم را دستگیر کرده و از مخفیگاه متهم کلیه اموال سرقتی شامل اجناس تزئینی برنز و مس به ارزش ۳۰ میلیارد ریال کشف شد. 

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت بیان کرد: متهم پس از انتقال به کلانتری ۱۰۸ نواب انگیزه خود را تامین نیاز‌های مالی، عنوان و تاکنون به ۱۰ فقره سرقت از اماکن عمومی اعتراف کرده و پس از تکمیل پرونده به مرجع قضائی اعزام و سپس با قرار مناسب روانه زندان شد.


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار