درخواست تفویض اختیارات استانی به شهرستان‌ها

دادستان ساوه: مدیران کل استانی باید با تفویض اختیار به مدیران شهرستانی زمینه تسهیل و تسریع در برطرف کردن مطالبات صنعتگران را مهیا کنند.

جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی و کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری و تولید دادگستری شهرستان ساوه در سالن جلسات انجمن مدیران صنایع شهر صنعتی کاوه برگزار شد.

دادستان ساوه در این جلسه گفت: ایجاد امنیت اقتصادی برای صنعتگران و کارآفرینان از وظایف دستگاه قضایی است.

مهدی الیاسی افزود: با توجه به اینکه ساوه قطب صنعت کشور به شمار می‌رود تأمین زیر ساخت در حوزه آب، برق و گاز یکی از مطالبات جدی صنعتگران است.

او تسریع در صدور مجوز‌های قانونی را از دیگر مطالبات صنعتگران برشمرد و تصریح کرد: مدیران کل استانی باید با تفویض اختیار به مدیران شهرستانی زمینه تسهیل و تسریع در برطرف کردن مطالبات صنعتگران را مهیا کنند.

رئیس دادگستری شهرستان ساوه گفت: حمایت از تولید و مردمی کردن اقتصاد باید به صورت واقعی عملیاتی شود و با رعایت قوانین و مقررات می‎توان تولید را ارتقاء داد.

شریفی افزود: در راستای حمایت از تولید و اشتغال و ممانعت از خودتحریمی، مشکلات سه واحد تولیدی بررسی و مصوبات لازم برای برطرف کردن مشکلاتی نظیر استفاده از ظرفیت تعلیق اجرای مجازات برای یک شرکت تولید خوراک دام و طیور با اخذ تعهد از سرمایه‌گذار از سوی تعزیرات حکومتی، تأمین انرژی برق موقت برای یک واحد تولیدکننده کاشی و سرامیک و نیز مشکل مالیاتی محصول تولیدی یک واحد تولیدکننده نمک اتخاد شد.

در پایان، بعد از بحث و بررسی مشکلات سه واحد صنعتی مورد بررسی و در جهت حمایت از تولید تصمیماتی اتخاذ شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.