بهره‌برداری از ۶۹ طرح گازرسانی در استان همدان

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان از بهره‌برداری ۶۹ طرح گازرسانی همزمان با دهه فجر خبر داد. 

مجید الهیاری گفت: در دهه فجر امسال ۶۹ طرح گازرسانی در استان به بهره‌برداری خواهد رسید. 

او بیشترین پروژه‌های گازرسانی را در حوزه صنعت و کشاورزی عنوان کرد و گفت: این عملیات شامل گازرسانی به مرغداری، گلخانه، تولیدی خوراک دام، واحد دامداری، سنگبری، کارخانه آسفالت، صنایع تبدیلی، گلخانه، پرورش ماهی، زنبور عسل و بوقلمون، کارگاه سفال، اردوگاه فرهنگی، بخش کشاورزی، ساختمان‌های اداری و تجاری، جایگاه سوخت، رستوران و دو روستا در شهرستان‌های رزن و ملایر بوده که در این ایام به بهره‌برداری خواهد رسید.

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان گفت: البته به برخی از روستا‌های استان که تعداد خانوار آن‌ها نیز بسیار کم بوده گازرسانی شده به طوری که ۳۰۲ خانوار از این نعمت خدادادی برخوردار شد‌ه‌اند.

الهیاری خدمت به مردم را از افتخارات دولت مردمی خواند و گفت: از ابتدای سال نیز سه روستا به تعداد ۱۰۶ خانوار از نعمت گاز برخوردار شده‌اند.

او گفت: ۲۳۰ هزار خانوار در یک‌هزار و ۷۵ روستای استان زندگی می‌کنند که از این تعداد، یک‌هزار و ۴۴ روستا به تعداد ۲۲۹ هزار و ۲۵۳ خانوار از نعمت گاز بهره‌مند هستند و عملیات اجرای گازرسانی در سه روستا نیز در دست اجراست.

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان با بیان این‌که از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون، ۵۱۲ کیلومتر شبکه‌گذاری شهری و روستایی با ۹ هزار و ۱۳۹ انشعاب جدید در استان همدان محقق شده گفت: در این استان در راستای حمایت از تولید و اشتغال برای ۲۳۰ واحد تولیدی، صنعتی و کشاورزی گازرسانی انجام شده است.

برچسب ها: گاز رسانی ، شرکت گاز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار