دیدار فرماندهان و مسئولان یگان‌های ارتش مستقر در شهر تبریز با استاندار آذربایجان شرقی

همزمان با آغاز چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی جمعی از فرماندهان و مسئولان یگان‌های ارتش مستقر در تبریز با استاندار آذربایجان شرقی دیدار کردند.

آقای رحمتی استاندار آذربایجان شرقی در دیدار با فرماندهان و مسئولان یگان‌های ارتش مستقر در شهر تبریز با بیان اینکه یکی از نماد‌های امیدبخش استان اتحاد و انسجام بین نیرو‌های مسلح است اظهار کرد: به رغم داشتن مرز قابل توجه در آذربایجان شرقی ولی به دلیل همدلی بین نیرو‌های مسلح مستقر در استان شاهد یک استان بسیار امن در سطح کشور هستیم.

وی با بیان اینکه باید این اتحاد و همدلی را حفظ کنیم و ارتقا دهیم اضافه کرد:کمک ارتش در کرونا تجربه شیرینی بود و نشان داد که چه ظرفیت‌های بالایی در ارتش وجود دارد.

وی یادآوری کرد: نیروی انسانی و تجهیزات ارتش آنقدر خوب مدیریت شده که به بازدارندگی خوبی رسیده و امروز هیچ احدالناسی نمی‌تواند نگاه چپ به این خطه بکند.

آقای رحمتی افزود: اگر الگوگیری از ایران اسلامی نبود امروز معادلات جاری منطقه به این شکل نبود و جوانان جبهه مقاومت اینگونه جانفشانی و افتخارآفرینی نمی‌کردند.

آقای رحمتی اضافه کرد: هیمنه پوشالی رژیم جعلی صهیونیستی فرو ریخته و این نتیجه الگو گرفتن جبهه مقاومت از نیرو‌های مسلح ایران اسلامی است.

 وی با اشاره به دستاورد‌های گران‌سنگ نظام اسلامی در ۴۵ سال گذشته گفت: البته هنوز نتوانستیم دستاورد‌های ارزشمند کشور را به اندازه کافی به سمع و نظر مردم برسانیم.

وی ادامه داد: امیدوارم بتوانیم اندیشه امامین انقلاب را در نوک پیکان اقداماتمان داشته باشیم.

 استاندار آذربایجان شرقی گفت: هر کس به هر نحوی و با استفاده از تریبونی که در دست دارد نسبت به اصل انتخابات و اهمیت آن روشنگری کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.