احداث ۱۴ هزار واحد مسکن روستایی در چهارمحال و بختیاری

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: طی چهار سال دولت سیزدهم ۱۴ هزار واحد مسکن روستایی در این استان احداث می‌شود.

فرشید ریاحی اظهار کرد: از آغاز تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تا پایان دولت دوازدهم برای ۳۷۰ روستای این استان بهسازی معابر روستایی انجام شد، اما طی دو سال از عمر دولت سیزدهم برای معابر ۳۳۱ روستا بهسازی انجام شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری در خصوص تامین قیر رایگان در دولت سیزدهم و دولت‌های قبلی، افزود: از ابتدای عمر این نهاد تا پایان دولت دوازدهم ۳۳ هزار تن قیر برای روستا‌های این استان تامین شد، اما طی دو سال اخیر ۹ هزار تن قیر به روستا‌ها اختصاص یافته است.

وی اضافه کرد: سهمیه ساخت مسکن روستایی در چهارمحال و بختیاری طی چهار سال دولت سیزدهم ۱۴ هزار واحد است که طبق این برنامه‌ریزی باید سالانه سه هزار و ۵۰۰ واحد ساخته شود.


بیشتر بخوانید


ریاحی اظهار کرد: طی امسال تعداد تسهیلات مسکن روستایی در چهارمحال و بختیاری از سه هزار به هفت هزار و ۵۰۰ فقره افزایش یافته است.

وی ادامه داد: سهمیه مسکن شهری بنیاد مسکن در چهارمحال و بختیاری شش هزار و ۳۵۱ واحد است که از مجموع این تعداد عملیات اجرایی سه هزار و ۲۵۱ واحد آغاز شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.