نماینده ولی فقیه در سمنان:

انتظار سمنان از دولت آیت‌الله رئیسی خوش‌خبری در تامین آب پایدار است

حجت‌الاسلام والمسلمین مطیعی با اشاره به خبر سفر هفته‌های آتی آیت‌الله رئیسی رییس جمهور دولت سیزدهم به این استان، گفت: انتظار می‌رود دولت در سفر به سمنان در زمینه تامین منابع آب پایدار خوش‌خبری داشته باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان در دیدار با محسن منصوری معاون اجرایی رییس جمهور گفت: کم‌آبی و آلایندگی معدن بوکسیت تاش شاهرود از مشکلات مهم استان است و در تابستان سال گذشته در برخی مناطق استان سمنان با تانکر آب‌رسانی انجام شد.

وی با بیان اینکه مطالعات انتقال آب از دریای خزر به استان سمنان و شهرهای در مسیر کشور انجام شده است، افزود: انتقال آب از دریای خزر بیش از هشت برابر کم‌هزینه تر از انتقال از خلیج فارس است.

وی ادامه داد: انتظار می‌رود دولت سیزدهم در سفر به استان سمنان در زمینه تامین منابع آب پایدار خوش‌خبری داشته باشد، چرا که با این شرایط کم‌آبی فعالیت و توسعه استان در بخش‌های مختلف در سال آینده دچار مشکل خواهد شد. همچنین کنترل و نظارت بر بازار بیش از پیش مورد توجه باشد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان گفت: دیپلماسی خارجی دولت سیزدهم مطلوب، عزتمندانه و قابل تقدیر است. دولت سیزدهم در بخش‌های مختلف عملکرد مطلوبی داشته است.

وی بیان کرد: تسریع در پرداخت مطالبات گندمکاران اقدامی ارزشمند است و قرارگیری برنج در فهرست خرید تضمینی دولت می‌تواند برکات خوبی داشته باشد.

امام جمعه سمنان اضافه کرد: توجه به تولید و پیشگیری از رکود از جمله مواردی هست که انتظار می‌رود بیش از پیش مورد توجه باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار