تببین دستاورد‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی

فرماندار شادگان گفت: تببین دستاورد‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و ایجاد امید آفرینی در جامعه زمینه ساز حضور حداکثری مردم در انتخابات اسفند است.

جمال صالح زاده فرماندار شادگان گفت: دهه مبارک فجر فرصتی است برای ارائه دستاورد‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی وعملکرد دولت مردمی وانقلابی آیت الله رئیسی به مردم است که روابط عمومی‌های ادارات نسبت به اطلاع رسانی و تبیین وانعکاس این دستاورد‌ها اهتمام داشته باشند.

او می‌گوید: سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت، چهار راهبرد اصلی مورد تاکید مقام معظم رهبری (مدظله العالی) است، ستاد برگزاری انتخابات شهرستان تمام تلاش برای برگزاری تحقق ۴ اصل مورد رهبر معظم انقلاب به کار خواهد گرفت.

رئیس شورای اداری شادگان می گوید: حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش رو اقتدار نظام اسلامی را در جهان افزایش می‌دهد، مشارکت حداکثری مردم یک پشتوانه محکم برای انقلاب اسلامی است و در همین راستا کلیه ادارات و دستگاه‌های اجرایی شهرستان باید زمینه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را فراهم کنند.

صالح زاده از تشکیل کارگروه مشارکت انتخاباتی در ادارات شهرستان خبر داد و گفت: این کارگروه با هدف افزایش مشارکت حداکثری مردم در انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری در ادارات شهرستان تشکیل می‌شود.

صالح زاده با اشاره به اهمیت تشویق رای اولی‌ها برای حضور در انتخابات تاکید کرد و ادامه داد: اداره آموزش و پرورش شهرستان برای مشارکت پرشور رأی اولی‌ها در انتخابات برنامه ریزی لازم را انجام دهند.

فرماندار شادگان با تاکید بر ضرورت فراهم‌نمودن زمینه لازم برای اجرای هرچه باشکوه راهپیمایی ۲۲ بهمن در سطح شهرستان، گفت: همه ادارات و دستگاه‌های اجرایی شادگان در برگزاری مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن همکاری کنند.

صالح زاده به همکاری شرکت فولاد شادگان در راستای اجرای مسئولیت‌های اجتماعی به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان و ورزش و جوانان شادگان اشاره کرد وگفت: در همین راستا فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دوره‌های جامع آموزش فرهنگی و هنری را بصورت رایگان از اوایل بهمن ماه آغاز کرده است.

فرماندار شادگان ادامه داد: برپایی میز خدمت ادارات در نماز جمعه مورخ ۲۰ بهمن ماه، تقویت روابط عمومی‌های ادارات، اطلاع رسانی و دعوت از اقشار مختلف مردم جامعه در راهپیمایی ۲۲ بهمن و... از مهمترین موارد مطرح شده در این جلسه بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.