برنامه نخستین روز جشنواره فیلم فجر در قم

چهل‌ودومین جشنواره فیلم فجر در قم با اکران انیمیشن «رویا شهر» و چهار فیلم «نبودنت»، «آپاراتچی»، «آغوش باز» و «پرویز خان» آغاز می‌شود.

 چهل‌ودومین جشنواره فیلم فجر در قم از امروز با اکران یک انیمیشن و چهار فیلم سینمایی در سینما‌های ونوس، بازار شهر و تربیت کلید می‌خورد.

جشنواره چهل‌ودوم فیلم فجر در سینما ونوس به عنوان رکورددار میزبانی از این جشنواره از ساعت ۱۸:۳۰ با اکران فیلم «نبودنت» ساخته کاوه سجادی حسینی آغاز می‌شود.

سجادی حسینی که دستیار کارگردان مطرحی، چون اصغر فرهادی در فیلم «فروشنده» بود، ده سال قبل نخستین فیلم بلند خود را با نام «شب، بیرون» به تهیه‌کنندگی پرویز پرستویی به سی‌ودومین جشنواره فیلم فجر فرستاد که در بخش «نوعی تجربه» در کنار آثار مطرحی همچون «ماهی و گربه» قرار گرفت.

او یک سال بعد با «بوفالو» سی‌وسومین جشنواره فیلم فجر را تجربه کرد و بعد از آن فقط یک فیلم دیگر با عنوان «بی سر» را ساخت که در جشنواره حضور نداشت و حالا با «نبودنت» به عنوان چهارمین ساخته سینمایی بلند خود در جشنواره چهل‌ودوم حاضر است.

«نبودنت» درامی اجتماعی است و قصه‌ای عاشقانه و زنانه با موضوع مهاجرت دارد. داستان این فیلم درباره زنی به نام مرضیه است که چندسالی به انتظار همسر خود نشسته، ولی همسرش توان بازگشت به خانه را ندارد.

سحر دولتشاهی، امیرآقایی، آزاده صمدی، فرید سجادی حسینی، رضا بهبودی، علیرضا ثانی‌فر و شیوا سرمست بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار