مازندران بالغ بر ۹۰ شهید مبارزه با مواد مخدر دارد

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر مازندران گفت: این استان بالغ بر ۹۰ شهید مبارزه با موادمخدر دارد.

علی شیرازی دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر مازندران در مراسم غبارروبی گلزار شهدا که به‌منظور بزرگداشت فرا رسیدن ایام الله دهه فجر برگزار شد، گفت: این استان بالغ بر ۹۰ شهید مبارزه با مواد مخدر دارد.

او ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) و شهدای والامقام انقلاب، فرارسیدن ایام مبارک دهه فجر را به همه فجر آفرینان به‌ویژه مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، ریاست جمهوری و آحاد ملت شریف و آزاده تبریک گفت و با بیان اینکه دهه فجر فرصت بازنگری در ارزش‌ها و آرمان‌هاست، افزود: کمترین ثمره این انقلاب، گشودن فصلی نو در تاریخ معاصر است و این اتفاق بزرگی است.

شیرازی گفت: اتفاقی که باعث سربلندی ملت بزرگ ایران شد به‌گونه‌ای که امروز انقلاب اسلامی ایران به درجه‌ای از رشد و بالندگی رسیده که جهان را تحت تأثیر خود قرار داده و ملت‌های آزادی‌خواه از این انقلاب بی‌نظیر الهام می‌گیرند.

او با درود بر ارواح طیبه ۹۲ شهید والامقام عرصه خطیر مبارزه با مواد مخدر در استان، افزود: این اصل را بر خود واجب می‌دانیم با تعظیم به خانواده‌های معزز شهدا که با نثار و فداکاری، جان بهترین عزیزان خود را برای ثبات و امنیت کشور نثار نموده‌اند خدمات بزرگ آنان را ارج نهیم چراکه به فرموده مقام معظم رهبری تکریم شهیدان و تعظیم در برابر خانواده‌های صبور آنان واجب بزرگ امروز و همیشه ماست.

شیرازی با تبریک دهه غرورآفرین فجر، خاستگاه ارزش‌های اسلامی، گفت: دهه فجر امسال که مقارن با ایام ماه رجب و مبعث حضرت رسول اکرم (ص) شده است، یادآور راهبری‌های انقلابی و حیات بخش رهبر کبیر انقلاب و فداکاری‌های عظیم یاران امام (ره) و ملت بزرگ ایران می‌باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار