شهروندخبرنگار مرکزی؛

عدم نصب صندلی در برخی از ایستگاه‌های اتوبوس اراک گلایه مسافران شد

شهروندخبرنگار ما با ارسال پیامی از نصب نشدن صندلی در ایستگاه اتوبوس واقع در خیابان شیخ مفید شهرستان اراک گلایه کرد.

استفاده از وسایل نقلیه عمومی برای تردد درون شهری به عنوان راهکاری موثر برای رفع مشکلات ترافیک و آلودگی هوا به شمار می‌رود؛ بنابراین امروزه استقبال عمومی نسبت به این وسایل حمل‌ و نقل بیشتر شده‌ و  روزانه افراد بسیاری برای تردد در سطح شهر از اتوبوس‌ها استفاده می‌کنند. بنابراین احداث ایستگاه‌های اتوبوس و فراهم کردن تجهیزات به منظور رفاه حال مسافران از اهمیت بالایی برخوردار است. اما این موضوع مهم در برخی از ایستگاه ها کمتر مورد توجه قرار گرفته است.

شهروندخبرنگار ما با ارسال پیامی از نصب نشدن صندلی در ایستگاه اتوبوس واحد در خیابان شیخ مفید شهرستان اراک استان مرکزی گلایه کرد و خواستار رسیدگی به این موضوع شد.

متن پیام شهروندخبرنگار

سلام لطفاً پیگیر نصب صندلی ایستگاه‌های اتوبوس واحد در خیابان شیخ مفید در شهرستان اراک استان مرکزی باشید ممنون سلام شب بخیر از اراک هستم.

 

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۰۸:۲۱ ۱۷ بهمن ۱۴۰۲
مگه ما داریم که اراک ندارهههه ما هم صندلی نداریم حالا تو همچیو ول کردییییی گیر دادیییی به صندلییییی برو فکر گرونییییی شب عید مردم باش که اجیل به قول خودتون شده ۷۵۰ هزار تومن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۴ ۱۷ بهمن ۱۴۰۲
بهتر چون صندلی ایستگاههای اتوبوس تهران رو صد سال یه بار تمیز میکنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۴ ۱۷ بهمن ۱۴۰۲
اگه یارانه سوخت هواپیمای مسافربری حذف وبه تامین اتوبوس اختصاص داده بشه سالانه بیش از هزار دستگاه اتوبوس به حمل ونقل عمومی اضافه میشه و هزار تا شغل رانندگی وکاهش الودگی هوا چرا برای خوشایند
آخرین اخبار