مصوبات سفر استاندار کرمانشاه به شهرستان دالاهو

سفر استاندار کرمانشاه به شهرستان دالاهو با مصوبات خوبی برای این شهرستان در حوزه‌های مختلف همراه بود.

محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه به همراه جمعی از معاونین و مدیران استان، امروز (۱۵ بهمن) در شانزدهمین سفر شهرستانی خود به شهرستان دالاهو رفت.

استاندار کرمانشاه در این سفر ضمن افتتاح گازرسانی به ۵۷ روستا و سه واحد تولیدی دالاهو و چهار زمین چمن مصنوعی در روستا‌های این شهرستان، با جمعی از بزرگان و معتمدان دالاهو هم دیدار کرد.

استاندار کرمانشاه در نشست شورای اداری دالاهو شرکت کرد که در آن مصوباتی برای توسعه این شهرستان به تصویب رسید.

 از جمله مهمترین این مصوبات می‌توان به تعیین تکلیف پروژه مسکن مهر شهرستان دالاهو اشاره کرد که به گفته رامین الماسی مدیر کل مسکن و شهرسازی این پروژه تا خرداد سال آینده تحویل متقاضیان خواهد شد.

 تامین آب شرب پایدار روستا‌های در معرض تنش آبی شهرستان دالاهو دیگر مصوبه سفر استاندار به شهرستان دالاهو بود که در این نشست مطرح شد.

بر اساس توضیحات رضا داوودی مدیر عامل آبفای استان، در سه ماهه نخست سال آتی ۱۵ خواهند شد.

وی توضیح داد: حل مشکل تنش آبی روستا‌های استان کرمانشاه در یک برنامه سه ساله دنبال می‌شود که در تلاشیم مشکل تنش آبی شهرستان دالاهو ظرف یک سال آتی برطرف شود.

اجرای پروژه برق رسانی به مجتمع پرورش ماهی ریجاب دیگر مصوبه سفر شهرستانی استاندار کرمانشاه به شهرستان دالاهو بود که قرار شد اعتبار شش میلیارد تومانی مورد نیاز برای اتمام کار این پروژه در اختیار مجموعه شیلات استان قرار بگیرد.

سهراب صحرایی مدیر کل شیلات استان کرمانشاه در این نشست با اشاره به اهمیت اجرای این پروژه با توجه به ظرفیت‌های شیلاتی شهرستان دالاهو، گفت: پروژه ۱۸۰ واحدی پرورش ماهی ریجاب با ظرفیت تولید شش هزار تن بزرگ‌ترین پرورش ماهی سردابی کشور است که هم اکنون نیمی از کار برق رسانی به پروژه باقی مانده است.

پیگیری تکمیل بیمارستان دالاهو، احداث استخر ۱۰ هزار مترمکعبی روستای زرده و احداث بازارچه صنایع دستی از دیگر مصوبات سفر استاندار کرمانشاه به شهرستان دالاهو بود.

 تکمیل و بهره برداری از استخر دانش آموزی شهر کرند، احداث فضا‌های آموزشی برای جایگزینی مدارس کانکسی و تجهیز و راه اندازی سالن نمایش شهر‌های کرند و گهواره تا دهه فجر سال آتی از دیگر مصوباتی بود که در سفر کاری استاندار کرمانشاه به شهرستان دالاهو تصویب شد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.