توزیع اسلحه در میان ۷۰ شهرک نزدیک غزه

رسانه‌های صهیونیستی اعلام کردند ارتش این رژیم میان ۷۰ شهرک نزدیک غزه اسلحه و تجهیزات نظامی توزیع کرده است.

یدیعوت آحارونوت گزارش داد رژیم اشغالگر صهیونیستی توزیع تسلیحات و تجهیزات نظامی را به حدود ۷۰ شهرک در غلاف غزه آغاز کرده است و یک مقام ارشد نظامی صهیونیستی اذعان کرد که بحران عمیق اعتماد در میان ساکنان این منطقه نسبت به ارتش و کابینه صهیونیستی وجود دارد.

سخنگوی وزارت جنگ و سخنگوی ارتش صهیونیستی از پایان مرحله اول توزیع تسلیحات بین ۷۰ شهرک اطراف نوار غزه گفت: گروه‌های ذخیره اسلحه، جلیقه حفاظتی، یونیفرم، کفش و کلاه ایمنی که بر اساس بالاترین استاندارد‌ها خریداری و آزمایش شده است را دریافت کردند.

این دو مقام همچنین در بیانیه‌ای مشترک اعلام کردند که در هفته‌های آینده تجهیزات اضافی که شامل تسلیحات، تجهیزات پزشکی و لجستیکی اضافی خواهد بود‌ به این گروه‌ها ارائه خواهد شد.

در این بیانیه آمده است: علاوه بر خرید و توزیع تجهیزات، آموزش نیرو‌های دفاع از شهرک‌ها نیز در حال انجام است که از آغاز نبرد به شدت ادامه داشته و در آینده با هدف توسعه آن گسترش خواهد یافت. 

از سوی دیگر، رافی میلو، فرمانده جبهه داخلی ارتش اشغالگر، وجود بحران عمیق اعتماد با ساکنان اطراف نوار غزه را تایید کرد. وی با تاکید بر اینکه ارتش بدون بازگرداندن ساکنان غلاف غزه به خانه‌هایشان پیروز نخواهد شد، گفت: ما نتوانستیم حمله حماس به شهرک‌های غزه را در ۷ اکتبر دفع کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار