درویش:

قهرمانی در آسیا باغیرت ملی پوشان کسب می شود/ خبرهای خوبی برای هواداران پرسپولیس داریم

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: قهرمانی در جام ملت‌های آسیا با غیرت و همت بلند بازیکنان تیم ملی به دست می‌آید.

رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مراسم سالگرد علی انصاریان و مهرداد میناوند اظهار کرد:  فقدان این ۲ عزیز دردناک بود. اگر این ۲ عزیز متمایز از بقیه هستند به خاطر این است که متعلق به آحاد مردم هستند سوای بازی فوتبال و هنرمند بودن با مردم بودن مهم است. امروز می‌بینیم که مردم بسیاری به این مراسم آمدند و از جامعه هنرمندان و پیشکسوتان در این مراسم حضور یافتند و رنگ هم در آن دخیل نیست به جهت اینکه ویژگی شاخصی که این ۲ نفر داشتند همیشه با مردم بودند و سعی  کردند گره از کار مردم باز کنند و این نشان دهنده این است که آن‌هایی که جایگاهشان برایشان مهم است یادشان برای مردم مهم است و ان شا الله درسی برای ما باشد که تا هستیم قدر هم را بدانیم و یک روزی متوجه می‌شویم که خیلی دیر است. ان شا الله قدر بزرگتر‌ها و پیشکسوتان خود را بدانیم که وقتی رفتند فقط تاسف نخوریم و ارزششان را همیشه حفظ کرده باشیم.

درویش درباره اینکه برد فوتبال باعث می‌شود که محبوبیت و نشاط  در جامعه ایجاد شود و حال مردم خوب است و می‌توانیم امیدوار به قهرمانی تیم ملی بعد از سال‌ها در جام ملت‌های آسیا باشیم، گفت: من  به مردم ایران این پیروز دلاورمردان فوتبال  را تبریک می‌گویم.‌ای کاش آحاد مسئولان بدانند که چقدر این فوتبال می‌تواند حال دل مردم را خوب کند و اگر می‌شود حال دل مردم با یک نتیجه خوب شود چرا همه دست به دست هم نمی‌دهند تا یک مجال خوبی برای این بازیکنان و تیم‌ها درست کنند. اگر آن روزی که ما به جام ملت‌های آسیا می‌رفتیم برنامه ریزی می‌کردیم و بازی‌های تدارکاتی و امکانات بهتری در اختیار ملی پوشان می‌گذاشتیم دیگر با خیال راحت می‌دانستیم که قهرمان می‌شویم. امروز هم اگر قهرمانی به دست آید بدانیم که این از حمیت، غرق ایرانی بودن و همت بلند بازیکنان است وگرنه امکاناتی که در اختیار ملی پوشان نسبت به سایر تیم‌ها گذاشتیم، باید در وسط بازی‌ها برمی گشتیم و باید به غیرت بازیکنان تبریک گفت که ایرانی بودن خود را در همه جا ثابت کردند و ان شا الله بازیکنان  با قهرمانی آرزوی قریب ۵۰ ساله مان را برآورده کنند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره اینکه هواداران منتظر خبر‌های خوب از باشگاه باشند، گفت: حتما ان شا الله همه هم و غممان این است که بهترین خبر‌ها را برای باشگاه پرسپولیس  داشته باشیم و بهترین کار‌هایی که تسهیل به وجود بیاورد برای قهرمانی پرسپولیس برایشان فراهم کنیم. اعضای تیم  دیشب از اردوی امارات برگشتند و بازیکنان ابراز رضایت داشتند و خدا را شکر بعد از ۵ سال موفق شدیم که اردوی خارجی برای بازیکنان فراهم کنیم و  بازیکنان خیلی پرنشاط بودند.

او درباره اینکه قرار است باشگاه پرسپولیس نسبت به لغو بازی جام حذفی اقدام کند، گفت:  حالا قرار است با سرمربی تیم صحبت کنیم و این نظر اوسمار است که اگر علاقمند به تغییر زمان بازی باشد طی نامه‌ای به سازمان لیگ اعلام می‌کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار