مقاوم سازی واحدهای روستایی کرمان بالاتر از کشور

نماینده ولی فقیه در استان کرمان گفت: جمهوری اسلامی توانست در بخش‌های علمی و فناوری در رده ۱۰ کشور اول دنیا قرار گیرد.

جلسه شورای اداری استان با حضور حجت‌الاسلام درویشیان رئیس دفتر بازرسی ویژه رئیس جمهور، حجت‌الاسلام علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان، محمدمهدی فداکار استاندار کرمان، معاونان استاندار و اعضای شورای اداری استان در محل سالن شهید مرتضوی برگزار شد. 
 
حجت‌الاسلام حسن علیدادی‌سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان ادامه در این جلسه گفت: در ۲۲ بهمن انقلابی بزرگ و سرنوشت‌ساز برای ایران رقم خورد و از سال ۵۷ تاکنون چه در دوران رهبر انقلاب و چه بعد از آن، کشور دارای پیشرفت‌های چشمگیر و تعجب‌برانگیزی شد. 

وی افزود :در دنیای امروز جمهوری اسلامی توانست در بخش‌های علمی و فناوری در رده ۱۰ کشور اول دنیا قرار گیرد و سربلند بیرون آید که افتخار بزرگی است.  

مهدی محمدی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کرمان نیز در گزارشی از عملکرد این مجموعه اظهار کرد: ۲ هزار و ۵۲۹ روستا در استان مشمول طرح‌های هادی قرار داشتند که در دولت سیزدهم ۸۸۰ روستا با ۱۲۰۰ پروژه و اعتباری بالغ بر ۹۵۰ میلیارد تومان اجرایی شده است. 

وی تامین اعتبار برای اجرای طرح‌های توسعه پایدار منظومه روستایی در ۲۲ بخش را که رابطه مستقیم با توانمندسازی و اشتغال روستایی دارد، مورد تاکید قرار داد. 


محمدی، همچنین از شناسایی ۴ هزار هکتار اراضی داخل و خارج از حریم روستایی را در راستای طرح نهضت ملی مسکن خبر داد. 

به گفته مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کرمان، این استان با مقام‌سازی ۶۷ درصد واحد‌های مسکونی روستایی، بالاتر از میانگین ۵۳ درصد کشوری قرار دارد.

 

برچسب ها: فناوری ، شورای اداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار