نمایش غول مرحله آخر در شهرکرد روی صحنه رفت

نمایش غول مرحله آخر به نویسندگی و کارگردانی ناصر محمودی در شهرکرد برای عموم در حال اجراست.

شهرام فرجی معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: گروه هنری خورشید‌های جوان، نمایش غول مرحله آخر را به نویسندگی و کارگردانی ناصر محمودی در مجموعه فرهنگی هنری غدیر شهرکرد اجرا می‌کند.

وی افزود: نمایش صحنه‌ای غول مرحله آخر ویژه رده سنی کودکان و نوجوانان است و به مسائلی همچون دوران پس از کرونا، فضای مجازی، بازی‌های رایانه‌ای و تنهایی کودکان امروز می‌پردازد.

فرجی با بیان اینکه این نمایش علاوه بر بیان موضوعی برخی مسائل ویژه کودکان و نوجوانان به نوعی دور شدن کودکان از دنیای واقعی، شور نشاط بازی‌های دسته جمعی و همراهی با گروه همسالان را به نقد می‌کشد، اضافه کرد: اجرای نمایش غول مرحله آخر از نهم بهمن آغاز شده است و علاقه‌مندان به نمایش‌های کودک و نوجوان می‌توانند تا پایان بهمن همه‌روزه به جز روز‌های تعطیل این نمایش را در سالن غدیر شهرکرد ببینند.


بیشتر بخوانید


وی از سید مهدی سلیمی، مهدی عسکری، محمدرضا لله گانی، کاظم حیدری، بهاره غریبی، مینا حیدری، سحر خاکسار حقانی، مهرناز لله گانی، حدیث قاسمی، شیدرخ محمودی و زهرا فتاحی دهکردی به عنوان بازیگران نمایش غول مرحله آخر نام برد.

فرجی ادامه داد: در نمایش غول مرحله آخر، مشاور کارگردان را سید مهدی سلیمی، ساخت و اجرای موسیقی را احسان بسیم، مجید محمدیان و محمد همتی، مدیریت صحنه را معصوم امینی، منشیگری صحنه را سحر حاکسارحقانی، گریم را فاطمه خدابخشی، طراحی پوستر و بروشور را پوریا ایزدی، نور و صدابرداری را رسول حداد و مهدی براتی و مشاورت نویسنده را زهرا فتاحی برعهده دارند.

گفتنی است، گروه هنری خورشید‌های جوان اجرای نمایش خواب‌های رنگی را نیز در کارنامه دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار