سخنگوی سپاه:

جبهه رسانه‌ای امید آفرین باشد

سخنگوی سپاه گفت: جبهه رسانه‌ای باید در راستای تبیین اقدامات و امید آفرینی تلاش بیشتری انجام دهد.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جمع خبرنگاران و در مراسم افتتاح جام رسانه‌ای امید آذربایجان‌غربی گفت: تبیین گسترده دستاورد‌های انقلاب اسلامی در سایه فعالیت روزافزون رسانه‌ها امکان‌پذیر است و باید جبهه رسانه‌ای در راستای تبیین اقدامات و امید آفرینی تلاش بیشتری انجام دهد.

سردار رمضان شریف با بیان اینکه دشمنان به دنبال ایجاد یاس و ناامیدی در کشور بوده و درصدد هستند تا عملکرد و دستاورد‌های انقلاب و نظام اسلامی را زیر سوال ببرند افزود: رسانه‌ها زندگی اجتماعی را متحول کرده اند و رسانه‌ها در تبیین دستاورد‌های انقلاب وظیفه خطیری دارند و نباید به دشمنان اجازه دهند در حوزه رسانه ناامنی تولید کنند.

وی با تاکید بر جریان‌سازی فرهنگی در کشور گفت: در زمینه جریان‌سازی فرهنگی در کشور هم با میدان‌داری اصحاب رسانه موارد خوبی اجرا می‌شود که یکی از این موارد راهیان نور است و رویداد راهیان پیشرفت هم طراحی شده تا خلأ‌هایی که در انتقال پیشرفت‌ها وجود دارد، جبران شود.

وی افزود: انقلاب اسلامی الگوی الهام بخش جهانیان است و این موجب شده دشمنان دست به نا امنی در حوزه‌های مختلف بزنند.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اضافه کرد: دشمنان تلاش می‌کنند تا شرایط ما را بحرانی نشان دهند و بگویند ایران در حال نابودی است، آنان در کنار راهبرد وضعیت بحرانی امروز سعی دارند که امید را از مردم ایران بگیرند که در این مسیر از شبکه‌های اجتماعی و ماهواره‌ای بیشترین استفاده را می‌برند.

سردار شریف ادامه داد: دشمنان از کوچکترین ضعف ما بزرگترین جریان سازی‌ها را انجام می‌دهند و ما نیز باید وضعیت قبل از انقلاب را به درستی به مردم و جوانان منتقل کنیم.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هژمونی آمریکایی‌ها را شکست خورده عنوان و تاکید کرد این موفقیت باید در ذهن جوانان ما نیز تصویر سازی شود و تبیین اینکه همه جا مشکلات خاص خودش را دارد، لازم است.

سردار شریف با اشاره به اینکه هم اکنون کشور در سکوی اقتدار ایستاده است، اضافه کرد: پیشرفت‌های علمی کشور بیان گر این است که با همه تلاش‌های دشمن روند انقلاب زنده و رو به رشد بوده و ۲۰۰ هزار شهید کشور با خون خود توانستند انقلاب را به این مرحله برسانند.

نخستین رویداد رسانه‌ای امید با محوریت جهاد تبیین، جهاد خدمت و جهاد امید آفرینی امروزدر ارومیه آغاز به کار کرد و ۷۵ نفر از خبرنگاران و اصحاب رسانه آذربایجان غربی در قالب ۱۶ تیم رسانه‌ای  خدمات نظام اسلامی و پیشرفت استان را در قالب‌های ایده پردازی، گزارش مکتوب، خبری، گزارش تحلیلی و تحقیقی،  یادداشت و سرمقاله، پادکست، تیتر، عکس  پوستر و اینفوگرافی و کلیپ موبایلی روایت گری می‌کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.