رییس هیات نظارت بر انتخابات سمنان:

روز انتخابات ۱۱ اسفند روز امتحان الهی است

حجت الاسلام و المسلمین عربی گفت: انتخابات یازدهم اسفند امتحان الهی محسوب می‌شود و ملت باید از این آزمون سربلند بیرون آید.

حجت الاسلام و المسلمین حسنعلی عربی رییس هیات نظارت بر انتخابات استان سمنان در نشست تبیینی انتخابات با حضور اعضای هیات نظارت و بازرسی انتخابات استان سمنان گفت: می‌طلبد مردم در راستای پشتیبانی از نظام و انقلاب، در این آزمون الهی نیز با مشارکت حداکثری سربلند بیرون بیایند.

وی با اشاره به اینکه دشمن از ابتدا این احساس را داشت که نمی‌تواند در برابر انقلاب اسلامی ایستادگی کند، افزود: به همین واسطه دسیسه‌ها و توطئه‌های مختلف برای تضعیف نظام و انقلاب را به کار گرفت.

این مسوول یادآور شد: انقلاب اسلامی در چهل و پنجمین سالگرد پیروزی در راه و مسیر خود استوارتر، محکم‌تر، قدرتمندتر و چابک‌تر در میدان مبارزه بر عیله استکبار جهانی ظهور پیدا کرده است.

رییس هیات نظارت بر انتخابات سمنان: ۱۱ اسفند روز امتحان الهی است

وی، ریشه اقتدار انقلاب اسلامی را توکل حضرت امام (ره) به خدا و امید و پشتیبانی مردم دانست و حضور مسوولان در صحنه‌های خدمتمهم برشمرد و ادامه داد: استاندار سمنان، فردی مجاهد، پا به کار، پر تلاش است که همواره توفیق خدمتگزاری بیش از پیش را رقم زده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار