مسمومیت با گاز منوکسید کربن در دو روستای قم با ۷ مصدوم

شب گذشته در دو روستای قم، مسمومیت با گاز منوکسیدکربن به اورژانس قم گزارش شد که این دو حادثه هفت مصدوم داشت.

رئیس مرکز اورژانس ۱۱۵ قم گفت: در روستای موجان قم مسمومیت به علت نشت لوله بخاری گزارش شد که مصدومان حادثه که یک خانم ۵۰ ساله به همراه دو آقا ۲۰ و ۱۴ ساله بودند به بیمارستان منتقل شدند.

دکتر عزت الله بهزادی نیا افزود: قبل از اعزام اقدامات درمانی اولیه توسط کارشناسان اورژانس انجام و در حال حاضر وضعیت سه بیمار مسموم شده، مناسب گزارش شده است.

رئیس مرکز اورژانس ۱۱۵ قم گفت: در حادثه دیگری در روستای سراجه که ساعت ۳:۴۱ دقیقه نیمه شب به اورژانس ۱۱۵ قم گزارش شد، باز هم حادثه مسمومیت با گاز منوکسید کربن بود که بلافاصله کارشناسان اورژانس به محل اعزام شدند.

دکتر بهزادی نیا افزود: این حادثه ۴ بیمار به همراه داشت که شامل یک آقای ۳۸ ساله و یک خانم ۳۳ ساله و دو دختر هشت و ۱۶ ساله بود که اقدامات درمانی اولیه توسط کارشناسان اورژانس انجام شد.

رئیس مرکز اورژانس ۱۱۵ قم گفت: حال این بیماران نیز مساعد است و رضایت به انتقال به بیمارستان نداشتند و پس از دریافت خدمات اولیه درمانی وضعیت مناسب پیدا کردند.
دکتر بهزادی نیا گفت: این بیماران نیز به دلیل مشکل نشتی لوله بخاری، دچار گاز منوکسید کربن شده بودند که از همشهریان عزیز تقاضا می‌کنیم حتما بررسی‌های لازم در خصوص رفع مشکل دودکش‌های بخاری را مد نظر قرار دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.