بهره برداری از ۵ پروژه عمرانی در روستای بالو ارومیه

۵ پروژه عمرانی از جمله یک مدرسه ۱۲ کلاسه در روستای بالو مورد افتتاح و بهره‌برداری قرار گرفت.

در دومین روز از ایام الله مبارک فجر با حضور جمعی از مدیران اجرایی شهرستان ارومیه ۱۰ کیلومتر جدول گذاری،۵۰ هزار متر مربع زیر سازی و آسفالت، ساختمان دهیاری و چمن رو باز مصنوعی به متراز یک هزار متر مربع و سالن رختکن در روستای بالو شهرستان ارومیه مورد افتتاح و بهره برداری قرار گرفت.

فرماندار شهرستان ارومیه، جمعه ۱۳ بهمن ماه در آیین بهره‌برداری این پروژه‌ها گفت: احداث زمین چمن مصنوعی با اعتبار ۱۵ میلیار ریال از محل اعتبارات تملک دارایی شهرستان بوده و هزینه احداث ساختمان دهیاری و جدول گذاری و آسفالت معابر از محل اعتبارات دولتی واریزی به دهیاری و مشارکت‌های مردمی و بنیاد مسکن است.

غلامحسین عماری، همچنین در آئین افتتاح و بهره‌برداری مدرسه ۱۲ کلاسه روستای بالو نیز با اشاره به نقش مهم و تاثیر گذار خیرین در کنار دولت به بخشی از دستاورد‌های انقلاب اسلامی اشاره کرد و توسعه آموزش عالی و افزایش نرخ باسوادی را از جمله این دستاورد‌ها برشمرد.

در ادامه، همزمان با سراسر کشور، مدرسه دوازده کلاسه همای روستای بالو نیز مورد افتتاح و بهره‌برداری قرار گرفت.

مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان غربی نیز در این مراسم اظهار کرد: مدرسه ۱۲ کلاسه بالو با اعتباری بالغ بر ۲۵۰ ملیارد ریال افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد که مبلغ ۶۰ میلیارد ریال آن توسط خیرین این روستا تامین شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.