امام جمعه کرمان:

کاندیداها اخلاق انتخاباتی را رعایت کنند

امام جمعه کرمان از کاندیداها و هواداران آن ها خواست، فضای انتخابات را به سمت رقابتی سالم پیش ببرند و اخلاق انتخاباتی را رعایت کنند.

حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کرمان با اشاره به اینکه «خداوند در قرآن کریم می‌فرماید: با آدم‌های راستگو همراه باشید»، گفت: آدم‌ها صادق و راستگو جایگاهی رفیع در پیش خداوند دارند؛ چون آدم‌های صادق در کنار انبیا، معصومین و شهدا قرار دارند.

وی افزود: صادقین در بحث‌های اعتقادی در جهاد و شهادت در صف اول هستند و کارشان برای رضای خداوند است.

امام جمعه کرمان تصریح کرد: یکی از محور‌های تقویتی اسلام این است، باید با صادقین حرکت کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی با اشاره به حضور پررنگ مردم انقلابی در راهپیمایی ۲۲ بهمن و درخشش جوانان در این رخداد گفت: آزمون مهم بعد از راهپیمایی ۲۲ بهمن، موضوع انتخابات ۱۱ اسفند است و مردم باید همانطور که در ۲۲ بهمن خوش درخشیدند، دوباره این انسجام ملی و حدت داخلی را به رخ دشمن بکشند.

نماینده ولی فقیه در استان با اعلام اینکه بُعد جهانی ما دفاع از انقلاب شکوهمند انقلاب اسلامی است، افزود: از دست اندرکاران برگزاری انتخابات تشکر می‌کنم؛ چون فضای انتخابات سلام و رقابتی را برنامه ریزی کردند.

امام جمعه کرمان با بیان اینکه در دو انتخابات مهم و سرنوشت ساز کشور (انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری) باید شرکت کرد، بیان داشت: نامزد‌ها باید در بیانیه ها، مناظره‌ها و سخنرانی‌های خود فضای انتخابات را به سمت رقابتی سالم پیش ببرند و اخلاق انتخاباتی را رعایت کنند.

وی خطاب به هواداران و مبلغان انتخابات، مسئولان و اعضای ستاد‌ها افزود: برای دنیای دیگران، آخرت خود را از بین نبرید و تبلیغی بکار نبرید که دیانت شما را از بین ببرد.

امام جمعه کرمان بیان کرد: فعالان عرصه فضای مجازی مراقب باشید خط خلاف اخلاق بر انتخابات حاکم نشود و میدان داری نکند، جلوی توهین‌ها و افترا‌ها را باید گرفت تا افراد در فضای سالم توانمندی‌های خود را بیان کنند.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی گفت: افرادی که نامزد‌های خود را انتخاب می‌کنند، دنبال اصلح‌ها هستند و برای دفاع از اصلح‌ها باید دنبال فضای سلام باشید.

وی افزود: هم برگزار کنندگان سنگ تمام گذاشتند و هم کاندیداتور‌ها فضای انتخابات را داغ کردند و ان شاءالله یازده اسفند یک اتفاق بزرگ رقم بزنیم.

 

 

 

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار