رئیس هیئت بازرسی انتخابات قم خبر داد

نظارت ۸۲۳ بازرس بر انتخابات استان قم

رئیس هیئت بازرسی انتخابات قم گفت: ۸۲۳ بازرس در استان بر انتخابات پیش رو نظارت خواهند داشت.

حسن نادری،رئیس هیئت بازرسی انتخابات قم از نهایی شدن ثبت‌نام بازرسان هیئت بازرسی استان در سامانه جامع انتخابات خبر داد و گفت: ۸۲۳ بازرس در استان بر انتخابات نظارت خواهند داشت.

وی افزود: از این تعداد ۷۶۱ بازرس متعلق به شهرستان قم، ۳۲ بازرس متعلق به شهرستان جعفرآباد و ۳۰ بازرس نیز متعلق به شهرستان کهک است.

نادری با اشاره به ماده ۲۸ قانون انتخابات تصریح کرد: بر اساس این ماده، وظیفه بازرسان نظارت بر حسن جریان انتخابات است و بر همین اساس از آنان انتظار می‌رود بر قوانین انتخابات، تسلط لازم و کافی را داشته باشند.

رئیس هیئت بازرسی انتخابات قم با بیان اینکه رصد، پیشگیری و مقابله با تخلفات انتخاباتی از دیگر وظایفی است که به اعضای هیئت بازرسی انتخابات محول شده است، از تمام نامزد‌های انتخاباتی و عموم مردم استان قم دعوت کرد تا با التزام به قانون، انتخاباتی پرشور را رقم بزنند.

وی اضافه کرد: مردم شریف استان قم در صورت مشاهده هرگونه تخلف انتخاباتی نظیر تبلیغات خارج از موعد و تخریب نامزد‌های انتخاباتی، می‌توانند مراتب را به هیئت بازرسی انتخابات با شماره تلفن ۳۷۱۱۷۳۱۰ اعلام کنند.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری یازدهم اسفندماه سالجاری برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار