مدت خدمت سربازی تغییر نمی‌کند

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی گیلان گفت: طول دوره خدمت سربازی با احتساب همه امتیازات حداقل ۱۴ ماه تعیین شده و دیگر تغییر نخواهد کرد.

سرهنگ اسماعیل رجب زاده گفت: با اعلام سازمان وظیفه عمومی فراجا ، مدت خدمت سربازی برابر ماده ۴ قانون خدمت وظیفه عمومی ، متناسب با شرایط و نیازمندی کشور و بر اساس آخرین ابلاغیه ستاد کل نیرو‌های مسلح در سال ۱۴۰۲، حداقل ۱۴ ماه تعیین شده است.

وی افزود: میانگین مدت خدمت در مناطق مختلف کشور و با اعمال امتیازات کسر خدمت ویژه متاهلان، کسر خدمت به تعداد فرزندان، ویژه محققان و نخبگان و بر اساس مناطق خدمتی به ۱۴ ماه کاهش یافته است.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی گیلان با اشاره به ضرورت تحکیم دفاع از استقلال و تمامیت ارضی کشور با استفاده از ظرفیت‌های ملی و ایجاد انگیزه لازم در جوانان برای انجام خدمت وظیفه عمومی، گفت: افزایش حقوق سربازان در زمینه مهارت آموزی و اشتغال آنان هم از دیگر اقداماتی است که در این خصوص انجام شده است.

سرهنگ اسماعیل رجب زاده با بیان اینکه کاهش بیشتر مدت خدمت سربازی امکان پذیر نیست، افزود: افزایش معافیت‌ها برای کاهش بیشتر مدت خدمت سربازی باعث کمبود نیروی انسانی و کاهش بهره وری در حوزه‌های دفاعی و امنیتی سازمان‌های نیرو‌های مسلح می‌شود و ستاد کل نیرو‌های مسلح تصمیمی بر تغییر مدت خدمت سربازی ندارد.

برچسب ها: سربازی ، نظام وظیفه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
میثم
۱۴:۱۴ ۱۳ بهمن ۱۴۰۲
با سلام و احترام
تو رو خدا خواهش میکنم از خبرگزاری خبرنگاران جوان پیگیر کاهش مدت سربازی بشن، ما مشمولین آمادگی و جرئت نداریم اقدام کنیم چون هم زمان خدمت زیاد هست و مسائل دشواری در خدمت وجود دارد که قابل ذکر نیست بنابراین خواهشمندم این مورد پیگیری نمایید تا صدای سربازان به گوش مسئولین محترم برسد. با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
میثم
۱۴:۱۴ ۱۳ بهمن ۱۴۰۲
با سلام و احترام
تو رو خدا خواهش میکنم از خبرگزاری خبرنگاران جوان پیگیر کاهش مدت سربازی بشن، ما مشمولین آمادگی و جرئت نداریم اقدام کنیم چون هم زمان خدمت زیاد هست و مسائل دشواری در خدمت وجود دارد که قابل ذکر نیست بنابراین خواهشمندم این مورد پیگیری نمایید تا صدای سربازان به گوش‌ مسئولین محترم برسد. با تشکر