کشف ۲۰۳ هزار لیتر سوخت قاچاق در سیستان و بلوچستان

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف ۲۰۳ هزار لیتر سوخت قاچاق و ناکامی قاچاقچیان در انتقال آن در سطح استان طی ۱۵ روز گذشته خبر داد.

 سرهنگ مرتضی جوکار گفت: طرح تشدید مبارزه با قاچاق سوخت و برخورد قاطع با باند‌های سازمان یافته، با هدف جلوگیری از هدررفت سرمایه‌های ملی در محور‌های مواصلاتی و نقاط مختلف استان به مرحله اجرا در آمد.

جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: ماموران انتظامی در ادامه طرح مبارزه با قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی با اشراف اطلاعاتی و بهره‌گیری از شیوه‌های پلیسی حین گشت‌زنی و ایست و بازرسی در سطح محور‌های مواصلاتی در استان طی چند عملیات موفق به شناسایی چند محموله سوخت شدند.

وی ادامه داد: در بازرسی از ۲۱ دستگاه خودرو سواری و سنگین از قاچاقچیان سوخت توسط ماموران انتظامی در محور‌های مواصلاتی استان ۲۰۳ هزار لیتر سوخت قاچاق شامل هیدروکربن، گازوئیل، بنزین و نفت کوره کشف کردند.

سرهنگ جوکار با اشاره به شناسایی و دستگیری ۲۵ متهم و معرفی آن‌ها به مراجع قضائی، خاطرنشان کرد؛ ارزش تقریبی سوخت‌های کشف شده بالغ بر ۸۹ میلیارد ریال است.

جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان بر عزم جدی پلیس در برخورد با باند‌های سازمان یافته قاچاق سوخت و سرمایه‌های ملی کشور تاکید کرد.

برچسب ها: سوخت قاچاق ، فراجا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار