حضور سردار رادان در یادواره ۲۱۰ شهید هیات بنی فاطمه اصفهان

فرمانده کل انتظامی کشور در یازدهمین یادواره ۲۱۰ شهید هیات و حسینیه بنی‌فاطمه اصفهان حضور یافت.

سردار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی کشور شامگاه پنج‌شنبه در یازدهمین یادواره ۲۱۰ شهید هیات و حسینیه بنی‌فاطمه اصفهان ضمن یادآوری رشادت‌های شهدای هیات بنی‌فاطمه این شهر اظهار کرد: مسیر شهدا مسیر کسب نور و فیض است.

وی افزود: چه رمز و رازی است که شهدای دوران دفاع مقدس پس از سی و چند سال همچنان جاودانه هستند و یاد و خاطر آن‌ها در اذهان مانده است.

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: این جاودانگی سه ضلع دارد که شهدا به این رمز و راز رسیدند و آن تبدیل شدن به امت، تبعیت از رهبری و مکتب است.

وی با اشاره به اینکه در ایام دهه فجر هستیم ادامه داد: در چنین روزی جوانان انقلابی دور امام (ره) جمع شدند و اولین رمز یعنی تبدیل به امت شدن را ایجاد کردند و سپس مرید و مطیع امام زمان خود شده و آن را برگزیدند، سپس به فرمان همان امام امت به جنگ رفتند و شهید شدند.

سردار رادان تاکید کرد:کلید فتح رمز سوم امتی که امام دارد، مکتب است و جوانان این مملکت مکتب سرخ ابا عبد الله حسین (ع) را برگزیدند.

وی خاطرنشان کرد:جوانان مکتبی ما در دوران دفاع مقدس برای رفتن در میدان مین داوطلب می‌شدند، کجا چنین جوانان مکتبی را می‌توان پیدا کرد که از جان خود اینگونه بگذرند؟

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: همین جوانان نیز در فتنه سال ۸۸ ادامه همان مکتب حسینی عمارگونه گوش به فرمان رهبری دادند.

وی بیان داشت: برخی از این شهدا همچون حاج قاسم سلیمانی سر تعظیم در مقابل رهبری فرود آوردند و راز این جاودانگی را تبعیت از ایشان دانستند.

سردار رادان افزود: حاج قاسم سلیمانی همان فردی بود که خود محور و مکتب بود و دیگران همچون پروانه دور آن می‌چرخیدند.

فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به اینکه در دوران جنگ هم سختی و تحریم داشتیم تصریح گرد:چرا آن روز‌ها و معبر شهدا را فراموش و کفران نعمت می‌کنیم؟

وی اضافه کرد: با امام امت ماندن و در راه مکتب قدم برداشتن سختی‌های زیادی دارد، در این راه طولانی بایستی به اراده کسانی که در مسیر شهدا، امام و انقلاب مانده‌اند سر تعظیم فرود آورد.

سردار رادان گفت: حضور ما پای صندوق رای در انتخابات، سیلی محکم بر پیکره دشمنان ذلیل اما به ظاهر قوی همچون آمریکا است. 

در این مراسم از پدر شهید محمدرضا اسماعیلی از نیرو‌های پلیس فراجا که در حمله تروریستی اشرار در سیستان و بلوچستان به درجه رفیع شهادت رسیده بود نیز تقدیر شد.

همچنین کتاب ۴۰۰ صفحه‌ای زندگینامه شهید اکبر جزی به قلم رضا اعظمیان جزی و فضل الله صابری (صابر) رونمایی شد.

در این مراسم فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اصفهان، نمایندگان مجلس و مسئولان نظامی و انتظامی، روحانیون و خانواده شهدا به همراه اهالی محله ابن سینا اصفهان حضور داشتند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار