آغاز رویداد آزاد اندیشی بسیج دانشجویی کشور در قم

رویداد آزاد اندیشی بسیج دانشجویی کشور از امروز به میزبانی دانشگاه قم آغاز شده و تا ۱۴ بهمن ادامه دارد.

رویداد آزاد اندیشی بسیج دانشجویی کشور با هدف چگونگی برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی در دانشگاه‌های سراسر کشور از امروز به میزبانی دانشگاه قم آغاز شده است.

در این نشست سه روزه کارگاه‌ها و مناظره‌ها آموزشی ویژه دوره‌های آزاد اندیشی در دانشگاه قم برگزارمی شود.

نماینده ولی فقیه در سپاه در این نشست با اشاره به اینکه تقابل جبهه کفر و باطل با جمهوری اسلامی بر سر حاکمیت احکام اسلامی است، گفت: دشمن اسلام حاکمیت را به دو دلیل اصل نفی غیر خدا و اثبات خدا نمی‌پذیرد و این دو اصل باعث دشمنی جریان کفر می‌شود.

حجت الاسلام و المسلمین حاجی صادقی علت دشمنی استکبار با انقلاب اسلامی را تغییر در نوع حاکمیت دانست و افزود: دعوای استکبار با انقلاب اسلامی بر اسلام دارای حاکمیت است و دشمن نظام سیاسی دینی را نمی‌پذیرد و اساس دعوا بر سر حاکم شدن تمام احکام اسلام است.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی برای حاکمیت دین و احکام دین بر پاشده است، گفت: ۴۵ سال است که انقلاب فراز و نشیب و فتنه‌های بزرگ را تجربه کرده است و در تمام این سال‌ها انقلاب اسلامی به پیش رفته است و دشمنان هر روز رو به عقب حرکت می‌کند.

نماینده ولی فقیه در سپاه با تاکید بر ضرورت شناخت حاکمیت سیاسی اسلام از چهار بعد گفت: فلسفه نظام اسلامی، هستی‌شناسی، معرفت شناسی و شناخت نظام سیاسی اسلام مهم ابعادی هستند که دانشجویان باید آن‌ها را بشناسند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار