معرفی ۳ مسئول متخلف به سازمان بازرسی

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه گفت : تاکنون در استان کرمانشاه ۳ نفر در شهرستان‌های استان به دلیل تخلف تبلیغات انتخاباتی برای کاندید خاص به سازمان بازرسی معرفی شده‌اند.

علی شعبانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه در نشست شورای اداری استان کرمانشاه گفت : طی یکسال گذشته دشمن با توجه به در پیش بودن انتخابات تمام تلاش خود را به کار گرفته تا مردم را از حضور در انتخابات دلسرد و منصرف کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه با بیان اینکه مردم پشتوانه اصلی انقلاب اسلامی هستند افزود: با رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری و حضور به‌موقع مردم در صحنه‌های مختلف نقشه‌های دشمن شکست خورده است.

شعبانی بیان کرد: در استان کرمانشاه تاکنون ۲۵۵ کاندید انتخابات مجلس شورای اسلامی برای ۸ کرسی تایید صلاحیت شدند و با توجه به اینکه روند رسیدگی به تایید صلاحیت‌ها توسط شورای نگهبان همچنان ادامه دارد احتمال افزایش تعداد کاندید‌ها وجود دارد.

وی ادامه داد: در موضوع انتخابات مجلس شورای اسلامی چهار رکن سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت توسط مقام معظم رهبری مطرح شده که در دستور کار مسئولان انتخابات قرار گرفته و رئیس جمهور نیز به صورت شفاف اعلام کردند که هیچگونه پشتیبانی از کاندیدی ندارند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه گفت: در قانون جدید انتخابات هیأت بررسی تبلیغات تشکیل شده که در استان، استاندار کرمانشاه رئیس این هیات بوده و مجازات‌هایی برای متخلفان مشخص شده و دستگاه‌های اجرایی وظیفه داشتند تا امکانات و ظرفیت‌های خود را برای انتخابات اعلام کنند.

شعبانی خاطرنشان کرد: براساس ماده ۷۳ قانون انتخابات هیچیک از مدیران و مسئولان انتخابات حق پشتیبانی و تبلیغات برای کاندید خاصی را ندارند و تبلیغات مدیران و مسئولان ممنوع اعلام شده است.

وی اضافه کرد: تاکنون در استان کرمانشاه ۳ نفر در شهرستان‌های استان به دلیل تخلف تبلیغات انتخاباتی برای کاندید خاص به سازمان بازرسی معرفی شده‌اند و مدیران تنها موظف به توصیه و ترغیب مردم به مشارکت حداکثری هستند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه خاطر نشان کرد: در ایام منتهی به انتخابات باید مسئولان با ارائه خدمت بیشتر و نظارت بر مجموعه خود زمینه رضایت بیشتر مردم را فراهم کنند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.