در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

دهه فجر نماد اراده مردم برای صیانت از استقلال کشور است

رئیس ستاد مرکزی دهه فجر گفت: معتقد هستم که تقارن انتخابات در امتداد دهه فجر در افزایش درصد حضور مردم پای صندوق‌های رای تاثیر دارد.

حشمت الله قنبری، رئیس ستاد مرکزی دهه فجر در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان در ارتباط با تاثیرگذاری دهه فجر امسال بر انتخابات اظهار کرد: دهه فجر مخصوصا ۲۲ بهمن نماد و تبلور اراده مردم برای صیانت از استقلال کشور است. 

وی افزود: اینکه ما چه مقدار بتوانیم این عزم و اراده را به صندوق‌های رای منتقل کنیم و انگیزه مشارکت آن‌ها را توسعه بدهیم، به یک برنامه ریزی دقیق و تبیین درست و مناسبی بستگی دارد.

وی گفت: مردم از ۲۲ بهمن تا اسفند و زمان انتخابات عوض که نمی‌شوند  و اگر بزنگاهی برای کشور به وجود آید مانند همه بزنگاه‌های دیگر آن مردم هستند که همه چیز را سامان می‌دهند.

قنبری ادامه داد: معتقد هستم که تقارن انتخابات در امتداد دهه فجر در افزایش درصد حضور مردم پای صندوق‌های رای تاثیر دارد. 

وی افزود: برای راهپیمایی ۲۲ بهمن آن چیزی که مقدور ما بود را انجام خواهیم داد. شرایط آنگونه نبوده است که تمامی کشور در اختیار ما باشد و تمام دستگاه‌های دولتی زیر قدرت ما باشد، دستگاه‌ها هر چه وسع داشتند کمک کردند و واقعا در ستاد دهه فجر هیچ باری به لحاظ سرمایه گذاری مالی و مسائل دیگر برای هیچ دستگاهی نبودیم.

وی در پایان گفت: مردم در حال انجام این امور  هستند، در شرایط میدانی این مردم هستند که در تمامی امور همراهی می‌کنند. ما برای ۲۲ بهمن مضایقه نکردیم و اگر کاری انجام نشده یا زورمان نرسیده و یا متوجه آن نبودیم، اما می‌دانیم که در ۲۲ بهمن اتفاقات خوبی را رقم خواهیم زد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۶ ۲۲ بهمن ۱۴۰۲
۲۲بهمن مبارکمون
آخرین اخبار