تحویل ۳۶ واحد مسکن به مددجویان در دهه مبارک فجر

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری از تحویل ۳۶ واحد مسکن به مددجویان این نهاد همزمان با ایام الله دهه فجر در این استان خبر داد.

جاسم محمدی گفت: همزمان با دهه مبارک فجر، ۳۶ واحد مسکن مددجویی به متقاضیان کمیته امداد امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری تحویل داده می‌شود که احداث مسکن ایمن و مقاوم در راستای تأمین رفاه و آسایش خانواده‌های نیازمند در اختیار مددجویان دارای شرایط قرار می‌گیرد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری با تأکید بر استفاده از مصالح مرغوب و باکیفیت در احداث واحد‌های مسکن مددجویی، افزود: این واحد‌های مسکونی در شهرستان‌های اردل، کیار، فارسان، خانمیرزا، لردگان و فلارد به متقاضیان تحویل داده می‌شود.


بیشتر بخوانید


وی با اشاره به استیجاری بودن ساختمان صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت، اضافه کرد: مراحل احداث ساختمان این صندوق در مجاورت اداره‌کل کمیته امداد استان از نیمه سال جاری آغاز شده که هم‌زمان با ایام مبارک دهه فجر افتتاح می‌شود. 

محمدی اضافه کرد: از ابتدای امسال تا کنون ۳۲۰ واحد مسکونی به مددجویان تحویل داده شده و تفاهم‌نامه ساخت مسکن با مشارکت سپاه پاسدارن به تعداد ۴۸۰ واحد نیز اجرایی شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار