آفریقای جنوبی: اسراییل به اخبار جعلی متوسل شده است

سخنگوی ریاست جمهوری آفریقای جنوبی تل آویو را به توسل به اخبار جعلی متهم کرد.

بیش از ۷۵ سال است که صهیونیست‌ها خود را قربانی نسل کشی در جنگ جهانی دوم می‌خوانند و مدعی هستند طی هلوکاست دروغین بیش از ۶ میلیون یهودی جان خود را از دست داده اند. با این حال، برای نخستین بار در قرن ۲۱، کشوری به نام آفریقای جنوبی پیدا شده است که رژیم صهیونیستی را که سال هاست با هلوکاست اقدام به مظلوم نمایی کرده است به نسل کشی علیه فلسطینیان متهم می‌کند. موضوعی که تل آویو و متحدان غربی اش آن را بر نمی‌تابند.

به گزارش الجزیره، آفریقای جنوبی امروز (چهارشنبه) رژیم صهیونیستی را به توسل جستن از اخبار جعلی به منظور انحراف از اتهامات نسل کشی علیه این رژیم متهم کرد. 

وینست ماگونیا، سخنگوی ریاست جمهوری آفریقای جنوبی در این باره در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: اسراییل با اخبار جعلی و دروغ، در حال مبارزه با پرونده نسل کشی این کشور در دادگاه بین المللی دادگستری است. 

وی در ادامه خاطر نشان کرد: ما انتظار بیشتری از اسراییل داریم. با این حال، هیچ کدام از این اقدامات آفریقای جنوبی را از پیگیری برای دیده شدن فلسطین آزاد، عاری از اشغالگری، و جلوگیری از حملات نسل کشی اسراییل منصرف نمی‌کند. 

تاکنون ده‌ها کشور، سازمان، و نهاد‌های بین المللی از شکایت آفریقای جنوبی از تل آویو به دلیل نسل کشی حمایت کرده اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۶ ۱۱ بهمن ۱۴۰۲
سیاسیون آمریکایی وصهیونیسمها وانگلیسیها وفرانسویها وآلمانیها وکانادائیها هیچ وقت به هیچ چیز متعهد نبوده وهمیشه دروغگو بوده اند وقوانین بین المللی را با پول وتو کرده اند وسیاسیون این کشورهای مذکور فقط برای مکاری وجنگ وخونریزی ومغلطه وغارت ودزدی وکلاهبرداری پیشقدم میباشند سندیت این گفتار فقط شما ازسال گذشته تا امروز رسانه ها حتی رسانه های خودشان را نگاه کنید براحتی نفت دزدی و جنگ افروزی وغیره را پخش میکنند
آخرین اخبار