ایرانشهر در صدر مدال‌ها در المپیاد استعدادهای برتر ورزشی

ایرانشهر در صدر جدول توزیع مدال‌های اولین المپیاد استعدادهای برتر ورزشی سیستان و بلوچستان قرار گرفت.

 اولین دوره المپیاد استانی استعدادهای برتر با رشته دوومیدانی در دو بخش مردان و بانوان با حضور ۲۰ تیم در قالب بیش از ۲۰۰ ورزشکار پسر در ۹ ماده به مناسبت دهه مبارک فجر در پیست تارتان شهرستان نیک‌شهر استارت خورد.
 
این المپیاد ورزشی ویژه استان سیستان و بلوچستان با حضور ۱۸۶ تیم در ۱۹ رشته ورزشی از ۲۲ شهرستان سراسر استان از پنجم بهمن‌ماه با رشته دوومیدانی استارت خورده است و الباقی مسابقات از یکم لغایت ۱۵ اسفندماه ادامه پیدا خواهد کرد.
 
مسابقات به میزبانی پنج شهرستان زاهدان، زابل، زهک، هیرمند و نیک‌شهر برنامه‌ریزی‌شده که با توزیع بیش از هزار و ۱۰۰ مدال بین ورزشکاران در نوع خود بی‌نظیر خواهد بود.
 
باتوجه‌به نتایج دور از انتظار کاروان ورزشی استان در دو دوره قبلی المپیاد استعدادهای برتر ورزشی کشور و کسب رتبه‌های ۳۰  و ۳۱ و حضور در انتهای جدول توزیع مدال‌ها، براین‌اساس اداره کل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان با برنامه‌ریزی اولین المپیاد استعدادهای برتر ورزشی در سطح استان هم به دنبال استعدادیابی در رشته‌های هدف بر اساس آمایش سرزمینی است و هم آماده حضور قدرتمند در المپیاد سال آینده خواهد بود و با درخشش در رشته‌های مختلف ورزشی جایگاه استان در رنکینگ توزیع مدال‌ها ارتقا چشمگیری پیدا کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار