گام های دشمن برای کم رنگ کردن انتخابات

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات ششمین دوره خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره مجلس کوهبنان گفت: دشمن با ایجاد یاس و ناامیدی برای کم رنگ کردن انتخابات گام برمی دارد.

رضا توکلی در حاشیه بازدید از محل شعب اخذ رای در شهرستان  کوهبنان گفت: ایام الله دهه مبارک فجر، باعث عزت و عظمت ملت ایران اسلامی شد و امام (ره) در این ایام مبارک ذلت را از مردم دور ساخت و برای آنان عزت را به ارمغان آورد.

وی ادامه داد: دشمن از اهداف دفاعی و نظامی ایران اسلامی به ستوه آمده؛ بنابراین با صرف هزینه‌های گزاف، تمام عزم و اراده خود را به کار گرفته تا با ایجاد یاس و ناامیدی برای کم رنگ کردن انتخابات گام بردارد.

 رئیس هیئت نظارت بر انتخابات ششمین دوره خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی کوهبنان افزود: مردم ایران اسلامی در پرتو منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در یازدهم اسفندماه با حضور گسترده و حداکثری خود به دشمنان و بدخواهان نشان خواهند داد که کفه ترازو به نفع چه کسی خواهد بود.

وی بیان داشت: روابط سالم از حاکمیت قانون می‌آید و  اعتماد سازی مردم باعث مشارکت بالا می‌شود که این اعتماد سازی بایستی انسجام مجموعه انتخابات را دارا باشد؛ زیرا حضور گسترده مردم در انتخابات، اعتماد به نظام و انقلاب اسلامی است که برای دشمن نوعی تهدید محسوب می‌شود.

رئیس هئیت نظارت انتخابات ششمین دوره خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی کوهبنان گفت: گرچه نظارت بر انتخابات، یک کار مهم و حساس است؛ اما امانتداری سخت‌تر از نظارت است که این مهم تاکنون در انتخابات دور‌های قبل از سوی ناظرین شورای نگهبان به بهترین نحو رعایت شده و در این دوره هم با دقت و حساسیت بیشتری اجرایی خواهد شد.

وی بیان داشت: با تعیین اعضای هیئت‌های  نظارت و اجرایی در مرکز شهرستان و بخش طغرالجرد، تعیین شعب اخذ رای، تشکیل ستاد پیشگیری از جرائم انتخابات، آموزش ضابطین، توجیه دهیاران و مسئولین شورا‌های اسلامی نسبت به قوانین جدید انتخابات و... ریل گذاری برای انتخابات در شهرستان کوهبنان انجام شده است.

توکلی ادامه داد: همگان خصوصا ائمه جمعه و جماعت، خبرنگاران و اصحاب رسانه و فعالین فضای مجازی که مخاطبین خاص خود را دارند برای حضور حداکثری مردم در کنار صندوق‌های رای نقش آفرین هستند.

وی یادآور شد: اگر کاندیدا‌ها در یک رقابت سالم و بدون حاشیه رعایت مواد ۷۰ تا ۸۱ را در انتخابات مد نظر قرار دهند، شاهد انتخاباتی پرشور و با نشاط خواهیم بود.

مسئول دفتر نظارت انتخابات شهرستان کوهبنان گفت: فعالان تبلیغاتی کاندیدا‌ها هم با توجه به فصل هفتم جرائم و تخلفات انتخابات مواد ۸۲ تا ۸۵  را مطالعه کنند که با مشکلی مواجه نشوند.

وی بیان داشت: مردم ولایت مدار، انقلابی، مومن و متعهد کوهبنان با توجه به منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی)  و با هدف گسترش مکتب شهید سلیمانی در یازدهم اسفند ماه شور و شعور انقلابی خود را بار دیگر به نمایش خواهند گذاشت و مثل دور‌های قبل مشارکت بالای ۸۰ درصد در کنار صندوق‌های رای خواهند داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار